Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهرافزون روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این امتحانات با انعطاف کامل زمانی و با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تمام جوانب و دغدغه‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری امتحانات همچون ضدعفونی، رعایت فاصله ۲ متری دانش‌آموزان در محل امتحان، حضور مراقبان سلامت و ایمن‌سازی محیط آزمون رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان و اعلام وضعیت قرمز با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم هفته گذشته لغو و اکنون با توجه به تصمیمات این ستاد امتحانات با رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامتی و تندرستی دانش‌آموزان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مهرافزون یادآور شد: مدیران مدارس موظف هستند مقدمات و تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات نهم به صورت حضوری فراهم نمایند و با ضدعفونی مدارس و ورود دانش آموزان با دستکش و ماسک شرایط را برای برگزاری امتحانات پایه نهم فراهم کنند.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: مدارسی که تعداد دانش آموزان زیاد باشد به دلیل رعایت فاصله اجتماعی امتحانات در ۲ نوبت برگزار میشود.

مهر افزون تاکید کرد: از اولیا دانشآموزان درخواست میشود در مدارس تجمع نکنند.

شهرستان بروجرد دارای ۵۵ هزار دانش آموز است که سه هزار و ۵۰۰ نفر از آنها در پایه نهم مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها کرونا مدارس ویروس کرونا بروجرد تعطیلی مدارس لرستان وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مدارس ویروس کرونا بروجرد تعطیلی مدارس لرستان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کرونا مدارس ویروس کرونا بروجرد تعطیلی مدارس لرستان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموزان پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی