Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@04:53:38 GMT

آمازون خودروسازی را کتابفروشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۳۸۲

آمازون خودروسازی را کتابفروشی کرد

به گزارش همشهری آنلاین، ایبنا به نقل از دیجیتال ریدرز نوشت: شرکت فروشگاه‌ آنلاین آمازون اخیراً در سایت خود لیستی از ۲۳ فروشگاه کتاب خود را منتشر کره است که نام کتابفروشی جدیدی در زیر لیست به چشم می‌خورد که به عنوان بیست و چهارمین کتابفروشی فیزیکی آمازون معرفی شده است.
 
آمازون به طور رسمی افتتاح کتابفروشی جدید خود در شهر کانزاس ایالت مونتانا اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتابفروشی در خیابان نیکولاس این شهر واقع شده است که ساختمان آن قبلاً در اختیار شرکت خودروسازی تسلا قرار داشت.
 
شرکت آمازون، اولین کتابفروشی را در سال ۲۰۱۵ در شهر سیاتل افتتاح کرد و بعدا شعبه‌های دیگری در ایالت‌های پورتلند، اورگان، ساندیگو  باز کرد. در حال حاضر ۱۳ فروشگاه از این نوع فروشگاه‌ها در شهرهای مختلف آمریکا فعال هستند. انواع دیگر فروشگاه‌ها و کیوسک‌های کتابفروشی آمازون نیز هر کدام به سبک خود اقدام به فروش کتاب می‌کنند.

کد خبر 516500 برچسب‌ها شرکت آمازون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «صفات الهی» نوشته تیم جی ماوسون به تازگی با ترجمه صبا فریدونی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب که یکی از عناوین مجموعه بن‌مایه‌های فلسفه دین است، در عین خلاصه بودن، اصلی‌ترین موضوعات مطرح درباره صفات الهی را در برمی‌گیرد. پرسش اصلی این کتاب این است که آیا زمانمندانگاری خداوند پذیرفتنی‌تر است یا بی‌زمان انگاری او؟ نویسنده با طرح این پرسش صفات ذاتی خداوند را بررسی می‌کند. کتاب شامل سه فصل است که هر فصل به سه صفت ذاتی خدا می‌پردازد.

فلسفه دین در کشورمان نیز در سال‌های اخیر مورد توجه استادان و محققان به‌ویژه نسل جوان‌تر قرار گرفته است. البته با توجه به گستره موضوعی مباحث فلسفه دین، میزان دغدغه‌مندی نسبت به هر کدام از این موضوعات در جوامع مختلف متفاوت است. موضوعاتی نظیر معنای زندگی، علم و دین، خداباوری، تکثرگرایی و مساله‌های شر و رنج که در زمره موضوعات اصلی و مشترک مباحث فلسفه دین‌اند، مصادیقی از چالش‌های فکری محیط‌های علمی ایران نیز محسوب می‌شوند.

این‌کتاب با ۱۱۴ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6089657 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو