Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:12:04 GMT

پروازهای بین‌المللی به یونان از سرگرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۷۲۰

پروازهای بین‌المللی به یونان از سرگرفته می‌شود

یونان از بازگشایی مرزهای هوایی خود برای پروازهای ورودی از سوی برخی کشورها در اواسط ماه آینده میلادی خبر داد.

به گزارش ایسنا، یونان به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد پروازهای بین المللی ورودی از ۲۹ کشور جهان را از از اواسط ماه آینده میلادی یعنی ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ از سر بگیرد.

طبق گزارشی که در وبسایت simpleflying به نقل از رویترز آمده است، مسافران پروازهای بین المللی ورودی به خاک یونان در فرودگاه های این کشور به صورت رندم و اتفاقی مورد تست و آزمایش ابتلا به ویروس کرونا قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کشورهای مذکور در فهرست منتشر شده از سوی دولت یونان می توان به فنلاند، جمهوری چک ، اسلوونی، اسلواکی، صربستان ، رومانی، مجارستان، کره‌جنوبی، نروژ، لیتوانی، نیوزیلند،‌ لبنان،‌ لاتویا،‌ قبرس، کرواسی، چین، رژیم صهیونیستی، ژاپن،‌ استونی، سوئیس، دانمارک، آلمان، بلغارستان، اتریش، استرالیا ،آلبانی، مقدونیه شمالی، مالتا و مونته نگرو اشاره کرد.

البته به گفته وزارت گردشگری یونان، فهرست مذکور در تاریخ اول ژوئیه ۲۰۲۰ به روز رسانی شده و احتمالاً کشورهای جدید دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يونان پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند

نخست‌وزیر عراق در اظهاراتی از جامعه بین‌المللی خواست که به مسئولیت‌های خود عمل کرده و جنگ ظالمانه علیه مردم غزه را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق امروز -شنبه- در یک سخنرانی در کنفرانس کار کشورهای عربی که به میزبانی بغداد در حال برگزاری است، گفت: برگزاری این کنفرانس در شرایط سخت و استثنایی در دو سطح منطقه و جهان برگزار می‌شود، زیرا تجاوزهای رژیم جنایتکار اسرائیل علیه مردم مقاوم غزه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش خبرگزاری المعلومه، وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با تجاوزهای خود قوانین بین‌المللی، عرف جنگ و قطعنامه‌های بین‌المللی را نقض کرد. صهیونیست‌ها با سیطره خود باعث شدند که برادران فلسطینی نیازهای زندگی روزانه از جمله غذا، دارو و مسکن امن نداشته باشند.

نخست‌وزیر عراق از جامعه بین‌المللی و موسسات آن خواست تا به مسئولیت خود عمل کرده و براساس قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی و مسئولیت انسانی و اخلاقی، جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غره را متوقف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جهان امروز شاهد بحران‌هایی است که بر اقتصاد تمام جهان و اوضاع اجتماعی، روانی و اقتصادی ملت‌های عربی تاثیر منفی گذاشته است.

بر اساس این گزارش، فعالیت پنجاهمین دوره از کنفرانس کار کشورهای عربی صبح امروز در بغداد آغاز و تا چهارم ماه مه ادامه خواهد داشت. در این کنفرانس مسائل مرتبط با بازارهای کار و کارگران در کشورهای عربی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول