Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@23:38:43 GMT

فیلم لحظه تعقیب و گریز هولناک شبانه در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۰۵۰

فیلم لحظه تعقیب و گریز هولناک شبانه در جنوب تهران

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران گشت پلیس آگاهی تهران در حال گشت زنی بودند که به رفتارهای راننده خودروی پراید مشکی رنگ مشکوک شدند و در استعلام از شماره پلاک خودرو متوجه سرقتی بودن آن شدند.

ماموران در این مرحله دستور ایست برای راننده را صادر کردند که راننده با مشاهده خودروی گشت پلیس آگاهی تهران تصمیم به فرار گرفت و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی در جنوب تهران آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعیب و گریز وحشت آور

کارآگاهان که سایه به سایه خودروی پراید مشکی رنگ را تعقیب می کردند که راننده پراید برای فرار از دست پلیس به مسیر خلاف جهت اتوبان حرکت کرد و به سمت اسلامشهر فرار می کرد که ماموران با قانون رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به لاستیک خودروی پراید مشکی رنگ کردند.

تعقیب وگریز پلیسی ادامه داشت تا اینکه راننده پراید که لاستیک خودرویش هدف گلوله پلیس قرار گرفته بود کنترل خودرو را از دست داد و به سمت جدول کنار خیابان رفت و ماموران قبل از اینکه این سارق راهی برای فرار با پای پیاده کند او را زمینگیر کردند.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث پلیس فرار قانون اخبار حوادث تعقیب و گریز عکس جنوب تهران دزد و پلیس شبانه رومینا اشرفی قتل رومینا اشرفی و بهمن خاوری رومینا 13 ساله عکس بهمن خاوری دختر فیلم اخبار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ایران مال بعد از بارندگی شدید در تهران (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم) لحظه هولناک تخریب یک خانه در اصفهان بر اثر بارندگی شدید (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم | تصادف به خاطر لایی کشی خودروی دولتی در نیایش
  • وضعیت عجیب ایران مال بعد از بارندگی شدید در تهران (فیلم)
  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان