Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:15:21 GMT

برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۱۰۹

برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح یکشنبه در خصوص اعلام برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد برنامه‌های متعددی در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه به خاطر رعایت اصول بهداشتی از برگزاری مراسم ارتحال امام در حرم مطهر محروم هستیم ولی فعالیت چشمگیر در فضای مجازی و رسانه در تبیین شخصیت امام و وصیت نامه ایشان و تبلیغات شهری به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: سخنرانی مقام معظم رهبری و پخش مستقیم آن نیز از برنامه‌های ۱۴ خرداد خواهد بود.

محمودی گفت: از آنجایی که این مناسبت تقارن با سی و یکمین سالگرد زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی دارد، لذا پرداختن به تبیین اهمیت جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی و نقش بی بدیل حضرت آیت الله خامنه ای در هدایت کشتی انقلاب در این ۳۱ سال نیز از امور مهمی است که تبلیغات بدان پرداخته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین اهمیت گرامیداشت ۱۵ خرداد را خاطرنشان ساخت و گفت: اگر چه در سراسر استان تبلیغات شهری و فعالیت در فضای مجازی صورت خواهد گرفت ولی همه می‌دانند که ۱۵ خرداد با نام ورامین گره خورده، به طوری که امام راحل فرمودند که آقایان و جوانان معظم ورامین به ما حق ویژه ای دارند، آنان در ۱۵ خرداد زحمت کشیدند و مقام معظم رهبری نیز در جریان به ورامین فرمودند خرداد ورامین یک خاطره فراموش نشدنی است؛ به همین خاطر هرساله ویژه برنامه‌های متعددی در دشت ورامین و دیار کفن پوشان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: ما از راهپیمایی همه ساله به دلیل رعایت اصول بهداشتی محروم هستیم ولی برنامه‌های متعددی به این مناسبت پیش بینی شده و در حال اجرا است که شامل عیادت از بیماران در بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد و تقدیر از خانواده شهید خدمت و مدافعان سلامت روز دوشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۱۰ صبح، نشست پرچم داران انقلاب اسلامی در نهضت امام خمینی (ره) با حضور سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد و حجت الاسلام نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برپایی نمایشگاه اسناد ۱۵ خرداد در حسینیه بنی فاطمه ورامین از یکشنبه ۱۱ خرداد لغایت پنجشنبه ۱۵ خرداد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد در گلزار شهدای روستای محمدآباد عرب‌ها نیز از برنامه‌ها محسوب می‌شود.

کد خبر 4938054

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 15 خرداد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا عید سعید فطر گرگان قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس فطریه ستاد مقابله با کرونا استان تهران ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند گفت : این ابلاغ تاکنون اجرا نشده است و عمل به توصیه های ایشان سبب ریشه کنی فساد در کشور می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم ادامه داد : شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

او افزود: در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی را از ویژگی‌های پهلوانان دانست.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت 

او افزود : اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت شد، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

 

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند