Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@11:05:18 GMT

کشف خودروهای قاچاق به ارزش 7 تریلیون در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۷۰۷

کشف خودروهای قاچاق به ارزش 7 تریلیون در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 996 دستگاه انواع خودروی قاچاق 6به ارزش 7 تریلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نعمت اله علیپور گفت: با رصدهای اطلاعاتی و فنی بسیار پیچیده ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی یک باند سازمان یافته قاچاق خودرو شدند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اینکه با تلاش ماموران محل دپو خودروهای قاچاق شناسایی شد، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده به دست آمد که اعضای این باند خودروها را در پارکینگ یک مجتمع تجاری در حوالی بزرگراه شهید خرازی پنهان کرده اند.

او بیان داشت: با هماهنگی های قضائی تیم هایی از کارآگاهان به همراه کارکنان تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از داخل پارکینگ 996 دستگاه خودرو سانتافه و اپتیما قاچاق فاقد مجوزهای گمرکی و بارنامه و مدارک قانونی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خودروهای کشف شده شامل 199 دستگاه سانتافه فاقد پلاک ، 512 دستگاه اپتیما فاقد پلاک و 285 دستگاه اپتیما دارای پلاک است ، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی خودروها را 7 تریلیون ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: یکی از موانع اصلی جهش تولید، وجود قاچاق و سایر جرایم اقتصادی است که اقدامات جهادی و انقلابی پلیس در برخورد با قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق حوادث اپتیما پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین عرب اظهارکرد: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، در ۷۲ ساعت گذشته، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای توقیف شده، مقدار ۱۹ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌ای نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران در این خصوص ۱۸ دستگاه خودرو توقیف و ۱۸ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6099334

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲