Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت کنترل بیماری کرونا در استان تهران اظهار داشت: وضعیت استان تهران به سمت مدیریت و کنترل بیماری کرونا می باشد و روند بیماران بستری و فوتی ها کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت کنترل بیماری کرونا در استان تهران اظهار داشت: وضعیت استان تهران به سمت مدیریت و کنترل بیماری کرونا می باشد و روند بیماران بستری و فوتی ها کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سه راهبرد افزایش حساسیت ها توام با آموزش و آگاهی اقشار مختلف، ندادن اطمینان کاذب به شهروندان و پرهیز از عادی سازی موضوع در استان تهران پیگیری می شود، بر همین اساس کاهش روند بیماری به منزله پایان کرونا نیست، از اینرو ضرورت دارد که بهداشت فردی، فاصله‌گذاری اجتماعی و مراقبت و الزامات مربوطه اجرا شود.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: نگرانی عمده در مورد بازگشت مسافران است، چرا که بسیاری از مسافران از این استان هستند که بازگشت آنها نگرانی‌ها را افزایش می دهد، به علاوه از مرحله پیک بیماری کرونا در استان تهران عبور کردیم و روند بستری ها و اشغال تخت های ویژه رو به کاهش است.

محسنی بندپی با بیان اینکه وضعیت پردیس سفید است و اسلامشهر نیز طی سه روز اخیر فوتی نداشته است افزود: ساعت فعالیت پاساژ ها تا شش عصر بوده که با توجه به در پیش بودن تابستان و گرمی هوا با رعایت پروتکل های بهداشتی محدودیت ساعت فعالیت آنها برداشته شد و البته بعد نظارتی افزایش می یابد، همچنین مساجد استان تهران نیز همچون سراسر کشور برای انجام نمازهای جماعت با رعایت نکات بهداشتی باز هستند.

وی همچنین تصریح کرد: فعالیت کارکنان ادارات به حالت قبل بازگشته البته با رعایت نکات بهداشتی، همچنین برای افراد دارای بیماری زمینه‌ای و افراد بالای ۶۰ سال از ظرفیت دورکاری استفاده می شود، ضمن اینکه طبخ غذا و پذیرایی و مسائل این چنینی متوقف شده و جلسات نیز با رعایت فاصله گذاری و در کمترین زمان ممکن برگزار می‌شود.

استاندار تهران در مورد وضعیت طرح ترافیک افزود: مصوبه اجرای طرح ترافیک مربوط به ۲۷ اردیبهشت بود که درخواست کردیم به بعد از تعطیلات عید فطر موکول شود چراکه افزایش مسافران مترو از ۴۰۰ هزار نفر به ۸۰۰ هزار نفر و بازگشت یک سوم کارکنان به محل کار خطرات بیماری را افزایش می داد، ضمن اینکه نسبت به فعال کردن ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی ها اقدام شود که قرار شد این موضوع در جلسه شنبه آینده ستاد ملی کرونا تعیین تکلیف شود.

محسنی بندپی سپس خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی مردم اثربخش ترین راه مقابله با بیماری کرونا می‌باشد، چرا که طبق گفته متخصصان و سازمان جهانی بهداشت بیماری کرونا فعلا دارو و واکسن ندارد و آنچه می تواند چرخه انتقال را متوقف کند فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکات و پروتکل های مربوطه است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی اجرای طرح ترافیک مرحله پیک کرونا کنترل بیماری کرونا استان تهران محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین به دلیل لغزنده بودن معابر و بارش نزولات آسمانی در سطح پایتخت بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محورهای غربی پایتخت افزود: بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله، یادگار نیمه سنگین و در حال حرکت است و در آبشناسان، سردار جنگل، همت، قبل از جنت آباد، چمران، نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق بار ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی، صیاد، بابایی، نیروی زمینی، تا مقطع نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه، شقایق، امام علی (ع)، جانبازان، شهید سلیمانی، صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک اعلام شده است.

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر شهر تهران با توجه به بارش‌ها و نزولات آسمانی لغزنده است و می‌طلبد رانندگان در این شرایط فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کرده و از سرعت و سبقت جدا خودداری کنند.

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری و همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم‌های خودرویی مانند بخاری و برف پاک کن را بررسی کنند. تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر نیز ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد کنند.

کد خبر 6086038

دیگر خبرها

  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است