Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:59:10 GMT

مسابقه غیر حضوری ترتیل خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۴۲۴

مسابقه غیر حضوری ترتیل خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی گفت: مسابقه غیر حضوری ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه پسران ساکن در استان اصفهان در مقطع سنی ۱۱ تا ۱۴ سال توسط گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه آیات انتخابی شامل ده خط از ابتدای یک سوره از جزء سی‌ام قرآن کریم باشد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای حضور در این مسابقه می‌توانند یک کلیپ تصویری از اجرای خود به همراه تصویر کارت ملی را در پیام رسان ایتا به شناسه @Montazer_hedayat ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم ارسال آثار به صورت افقی، بدون قطعی صدا و تصویر در حداکثر ۴۰ مگابایت با هر فرمت ویدوئی تصریح کرد: شرکت کنندگان در ابتدای کلیپ؛ نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، سن، تلفن همراه، ذکر صفحه و آیات مورد تلاوت را بیان و نیز عنوان کلیپ ارسالی نیز نام و نام خانوادگی شرکت کننده باشد.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه هر نفر مجاز به ارسال یک کلیپ بوده و تلاوت آیات بر اساس مصحف عثمان طه باشد، اظهار کرد: تلاوت‌ها نباید تقلیدی بوده و به روش حفص از عاصم کوفی اجرا شود همچنین آداب و شرایط در اجرا نظیر مکان اجرا، دکور و کیفیت ضبط در داوری موثر است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مهلت ارسال آثار را ۳۱ خرداد و زمان اعلام نتایج را ۱۳ تیرماه همزان با ولادت امام رضا علیه السلام اعلام کرد و افزود: پس از داوری آثار به ۵ نفر اول ۵ میلیون ریال، ۵ نفر دوم ۳ میلیون ریال و ۵ نفر سوم ۲ میلیون ریال اعطا خواهد شد.

کد خبر 4938149

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقه قرآن ترتیل خوانی اصفهان ویروس کرونا ماه رمضان ۹۹ روز قدس معرفی کتاب کنفرانس بین المللی فلسطین قرآن برنامه تلویزیونی سوره معرفی نشریات روز جهانی قدس عید سعید فطر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فلسفه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور