Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چقدر به ضرب‌الاجل فدراسیون فوتبال کشور برای برگزاری ادامه لیگ برتر و برگزاری بازی بیشتر نزدیک می‌شویم برای تیم‌ها و باشگاه‌ها که ۹۰ روزی است از مستطیل سبز دور شده‌اند مشکلات اجرای این دستورالعمل به علاوه مشکلات دیگر باشگاه‌ها بیشتر نمایان می‌شود. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

علی عیسی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از آبادان، پیرامون مسائل برگزاری لیگ و شروع شدن بازی‌ها اظهار داشت: ما مخالف برگزاری بازی‌ها هستیم چون  اجرای دستورالعمل‌های تصویب شده فدراسیون برای برگزاری بازی علاوه بر خرجی که هر بازی بر روی دست باشگاه می‌گذارد باید باشگاه برای اجرای این دستورالعمل ها دو و نیم میلیارد دیگر نیز هزینه کند یعنی به ازای هر بازی 4 میلیارد تومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیگر: مخالف ادامه لیگ برتر فوتبال بودیم اما سازمان لیگ باید پای تصمیمش بایستدحمیداوی: 15 باشگاه لیگ برتری خواهان تعطیلی مسابقات هستند/ لیگ هم تعطیل شود از سهمیه آسیا نمی‌گذرم!سرپرست فولاد خوزستان: نگران عدم رعایت پروتکل‌های کرونایی توسط برخی باشگاه‌ها هستیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: الان که قرار است بازی‌ها بدون تماشاچی برگزار شود و درآمد باشگاه‌ها هم کاهش یافته فدراسیون اگر می‌خواهد بازی‌ها را برگزار کند باید خودش نیز امکانات و هزینه‌های آن را نیز تامین کند یا حداقل کمکی به باشگاه‌ها کند.

وی در ادامه  با بیان این که آمار کرونا در خوزستان مخصوصا آبادان بالا رفته افزود: بعد از گرفتن تست تشخیص کرونا مشخص شد که دو بازیکن و یک نفر از کادر باشگاه کرونا مثبت شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اگر بازی‌ها بخواهند طبق همان تاریخ انجام  شوند آمار مصدومیت بازیکنان حین بازی‌ها به شدت بالا می‌رود همین الان هم بازیکنان با ترس و استرس تمرین می‌کنند و ما پیش از کرونا تقریبا اگر 4 هفته استراحت  داشتیم به‌جای آن 9 هفته تمرین بدنی و اردو  داشتیم حالا که 90 روز از پایان بازی گذشته چطور می‌شود با 20 روز تمرین  برای بازی‌ها آماده شد.

وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه فدراسیون هیج جایی برای اعتراض تیم‌ها نگذاشته و من هم پیشنهاد دادم تا جلسه‌ای با مدیرعامل‌های دیگر باشگاه‌ها ترتیب داده شود تا ببینیم چطور می‌شود مشکلات را برطرف کرد.

انتهای پیام/331/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری بازی باشگاه ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

صنعت نفت آبادان نیز که در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد و وضعیت بسیار سختی را تجربه می‌کند امروز در ورزشگاه دستگردی در پی کسب امتیاز برای زنده ماندن امید بقا هستند.

هفته بیست و پنجم/ چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۷/ ورزشگاه دستگردی/ بدون تماشاگر

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی
سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، یوسف کی‌شمس، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی
سرمربی: فراز کمالوند

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین