Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه جشن گلریزان امسال به صورت مجازی و متفاوت‌تر از سنوات گذشته برگزار شد، افزود: مردم متدین، ولایتمدار و خیر استان زنجان مبلغ ۲۳ میلیاردو ۶۴۱ میلیون ریال بصورت نقدی در این امر پسندیده مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه و شیوع کرونا و همچنین علی رغم برگزاری پویش کمک‌های مومنانه و مواسات این میزان مشارکت با این مبلغ در سطح کشور بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه جمع کل کمک‌های نقدی، تعهدی نقدی و تعهدی تسهیلات مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۰۱ میلیون و ۶ ششصد ۷۳ هزار ریال بوده است، گفت: با جمع آوری این میزان مبلغ قابل توجه شاهد آزادی بیشتر محکومین مالی جرایم غیر عمد در استان خواهیم بود.

نیارکی تاکید کرد: در جشن گلریزان ۹۹ با افزایش ۴۷ درصدی کمک‌های مردم و خیرین استان مواجه بودیم.

کد خبر 4938152

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن گلریزان آزادی زندانیان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا عید سعید فطر گرگان قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم