Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:47:37 GMT

کشف پوشاک قاچاق در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۸۸۴

کشف پوشاک قاچاق در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر وجود تعداد زیادی پوشاک قاچاق در یک مغازه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به کشف واحد صنفی مذکور در چهار راه ارشاد شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی، مأموران موفق به کشف ۲۰۰ عدد کیف، ۸۰ عدد کاپشن و ۶۶ جفت کفش چرم قاچاق شدند. وی ارزش پوشاک قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد. این مسئول همچنین از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد. سردار جاویدان در پایان از اهتمام پلیس کرمانشاه برای مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی خبر داد و آن را جزو اولویت‌ها برشمرد. کد خبر 4938182

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضایی قاچاق پوشاک ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا عید سعید فطر گرگان قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید