Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدابراهیم قدمگاهی گفت: تعدادی از مسافران نسبت به ساعت انجام پروازساعت شش صبح از فرودگاه بجنورد  گلایه‌مند بودند، در پاسخ به این مسافران باید گفت که انجام پرواز به شرایط آب و هوایی بسیار مرتبط است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که پرواز در شرایط جوی خوب با رطوبت کم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و گرم‌تر شدن دمای هوا برای این‌که پروازها انجام شود، این ساعت از روز انتخاب شده است.

قدمگاهی ادامه داد: اما زمانی‌که شرایط جوی برای پرواز مناسب نباشد به عنوان مثال هوا خیلی گرم باشد به ناچار مجبور هستیم از تعداد بار یا مسافر کم کنیم به طوریکه در روزهای پایانی هفته اول خرداد مجبور شدیم تا تعدادی از مسافران را پیاده کنیم.

وی اظهار کرد: ممکن است این اتفاق دوباره در پروازهای بعدی نیز رخ دهد، بنابراین به مسافران توصیه می‌شود برای انجام کارهای پروازی یک ساعت زودتر در فرودگاه حضور یابند چراکه مسافرانی از لیست پرواز حدف خواهند شد که دیرتر از همه در فرودگاه حضور یافته و امور فرودگاهی لازم را انجام داده‌اند.

کد خبر 516595 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام فرودگاه ایلام، پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد