Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت اقتصادی این باشگاه اظهار داشت: از روز اول ما در خدمت باشگاه استقلال بودیم و پس از انتخاب سعادتمند قرار شد به او در این راه کمک کنیم.

او گفت: زمانی که ما به باشگاه استقلال آمدیم این باشگاه مشکلات اقتصادی زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید باشگاه هر چه سریع‌تر مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کرد. خدا را شکر با درایت مدیران باشگاه استقلال موفق شدیم تا منابع مالی را تامین کرده و بدهی‌های را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: مصدومیت دوباره جوان استقلال

معاون اقصادی باشگاه استقلال درباره اختلاف نظر این باشگاه با حامی مالی قبلی آبی پوشان گفت: درباره  حامی مالی قبلی باید معاونت حقوقی باشگاه پاسخ دهد. جلسات مربوط به آن پرونده‌ قبلاً برگزار شده و باشگاه استقلال در این مدت با کارگزار‌های زیادی جلسه برگزار کرده است. ما در این مدت بالغ بر ۳۰ جلسه با این دوستان انجام داده ایم و قرار شد که با شرکت کارگزار فولاد قرارداد ببندیم. این شرکت به خوبی تمام مواردی که مد نظر باشگاه استقلال بود را به خوبی انجام داد و در نهایت منجر شد که باشگاه استقلال با شرکت کارگزار قرارداد ببندد.

نوروزی درباره قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید عنوان کرد: قراردادی که باشگاه استقلال با این شرکت بسته یک قرارداد کاملی است که هیچ مشکلی از بایت آن وجود ندارد. حامی مالی جدید تعهد داده که به قرارداد پایبند باشد. مطمئن باشید برگزاری مسابقات لیگ برتر هیچ تاثیری در قرارداد ما با این کارگزار جدید نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: نامجو مطلق: امیدوارم کرونا مشکل ساز نشود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد