Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه پروژهای عمرانی را در جاهای صعب العبور و مناطق مرزی اجرا می کنیم گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در ۲۸۵ نقطه ایران کارگاه های فعال آبادانی و عمرانی دارد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید محمد در مراسم امضای تفاهمنامه سه جانبه با بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی برای ساخت مسکن افراد دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانواده اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ابرپروژه های مختلفی را در سطح کشور اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماموریت جدیدی که برای قرارگاه تعریف کرده ایم به وضع محرومان در سراسر کشور رسیدگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه در کل کشور کارگاه های فعال فراوانی دارد افزود: هم اکنون در 285 نقطه کشور پروژه های آبادانی و زیرساختی در حال اجراست.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: این پروژها شامل طرح های عمرانی، پل ها، جاده های روستایی، خانه های بهداشت و ... است.

محمد با یادآوری اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء همچنین حمایت های معیشتی و حمایتی را از خانوارهای ضعیف به عمل می آورد تاکید کرد: بحثی که قرارگاه همیشه آن را دنبال می کند اشتغال زایی در مناطق محروم است در همین راستا کارگاه های مختلفی از جمله چرخ خیاطی، گلخانه، میوه خشک کنی و ... راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه به حوزه کشاورزی توجه ویژه ای می شود ادامه داد: سال گذشته تفاهمنامه ای برای ساخت 15 هزار مسکن جهت خانوارهای دو معلول امضا شد. امسال در فاز اول از این تعداد 1500 واحد عملیاتی شده که تا پایان سال تحویل سازمان بهزیستی می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با بیان اینکه 25 درصد سرمایه گذاری ساخت 15 هزار واحد توسط قرارگاه تامین می شود گفت: با اتمام فاز یک عملیات اجرایی سایر فازها را اجرایی خواهیم کرد.

محمد تاکید کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء در جاهای صعب العبور و مناطق مرزی کارهای عمرانی و آبادانی را انجام می دهد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء قرارگاه خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است و این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

ابوطالب شفقت روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، افزود: این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ و خم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

شفقت افزود: برای تامین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به ‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تاکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد