Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان از بهره‌برداری از پنج مجموعه بازی با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا فیضی‌منش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های شهر دوستدار کودک از طراحی و راه‌اندازی پنج مجموعه بازی در پنج پارک منطقه 3 با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: تا پایان سال جاری بازسای و مرمت ۱۸ پارک را در دستور کار داریم و اجرای این نوع از برنامه‌ها، می‌تواند در راستای تقویت برنامه‌های شهر دوستدار کودک مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پارک های موجود در سطح این منطقه و مجموعه‌های بازی که در آن ها در نظر گرفته شده است بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته و با سپری شدن سه ماه، شهرداری منطقه 3، توانست پنج مجموعه بازی در پارک جعفر طیار، نیلوفر، گلچین، نسترن و بوستان شهید مدنی را خریداری و نصب کند.

شهردار منطقه ۳ همدان مطرح کرد: یکی از برنامه های مورد توجه از سوی شهرداری منطقه ۳ همدان، تمرکز بر حقوق کودکان به عنوان شهروند و ارتقای شهر دوستدار کودک است.

وی با اشاره به لزوم تقویت عنوان شهر دوستدار کودک در همدان گفت: با توجه به نقش اثرگذار بازی در زندگی کودکان و جایگاهی که در سلامت و روان آن‌ها دارد، پرداختن به این مهم از سوی مدیریت شهری از اقدامات ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فیضی‌منش با اشاره به طراحی فضاهای بازی و مجموعه‌های بازی در پارک‌ها، خاطر نشان کرد: در تعالیم دینی ما نیز بر بازی کودکان تاکید شده است، ایجاد فضاهای بازی استانداردی که بتواند هوش هیجانی کودکان را تقویت کند، شهروندانی با دقت در انجام امور را تربیت خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه طراحی مجموعه‌های بازی باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد در این مجموعه‌های بازی سعی شده است که به عنصر رنگ و طراحی گرافیک های بصری توجه ویژه شود که این موضوع می‌تواند حس شادمانی و مفرحی را برای کودکان ایجاد کند.

شهردار منطقه ۳ همدان با اشاره به احداث اتاق مادر و کودک در بوستان شهید مدنی واقع در شهرک شهید مدنی خاطرنشان کرد: پرداختن به شهر دوستدار کودک نشان از توجه منطقه به موضوعات فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی دارد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان شهرداری شهر دوستدار کودک شهر دوستدار کودک مجموعه های بازی منطقه ۳ همدان مجموعه بازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری