Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه هئیت عالی جذب مقرر شد جلسه‌ای بین وزارت بهداشت و بنیاد نخبگان برای تصمیم‌گیری درباره جذب نخبگان خارج از فراخوان این وزارتخانه برگزار شود. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دویست و چهل و هشتمین جلسه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به ریاست محمدعلی کی‌نژاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ابتدای این جلسه محمدعلی کی‌نژاد، رئیس هیئت عالی جذب با اشاره به جذب تعداد زیادی از متقاضیان بورسیه فراخوان 98 هیئت عالی جذب و همچنین ضمن تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب بورسیه‌ها در استان تهران برسرعت‌بخشی جذب بورسیه‌ها در شهرستان‌ها تأکید کرد.

آخرین وضعیت جذب بورسیه های بلاتکلیف از زبان کی نژاد

در ادامه جلسه مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی اسامی بورسیه‌ها و اعلام نیاز خود را به منظور آزاد شدن تعهدات بدون دریافت هزینه به مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کند.

همچنین محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به موضوع قانون نیمه‌وقت شدن اعضای هیئت علمی خانم پیشنهاد داد: این موضوع در هیئت های امناء مطرح و مدل استخدامی جدید بر اساس میزان موظفی، میزان حضور، کار در منزل و ارتقا طراحی شود.

وی ادامه داد: در نهایت این مدل استخدامی جدید به سازمان  امور اداری و استخدامی به منظور تصمیم‌گیری در این مورد ارسال شود.

در ادامه جلسه با توجه به ارسال نامه بورسیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد: افرادی که دارای راتبه از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی هستند چنانچه متقاضی جذب اعضای هیأت علمی در یکی از مؤسسات آموزش عالی باشند، بدون شرکت در فراخوان و با لحاظ صلاحیت علمی و عمومی مورد بررسی قرار گرفته و روند جذب آنها طی شود.

همچنین در ادامه جلسه درمورد موضوع اخذ مجوز جذب نخبگان خارج از فراخوان وزارت بهداشت از بنیاد نخبگان مقرر شد: جلسه‌ای فی‌مابین وزارت بهداشت و بنیاد نخبگان تشکیل و مسئله بررسی شود.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیئت‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی علوم و فناوری رنگ، گلستان، پژوهشگاه دفاع مقدس و تربیت پاسداری، جهرم، شهید باهنر کرمان، هنر اسلامی تبریز، کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بناب، علوم پزشکی اراک تأیید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه آزاد اسلامی هیئت عالی جذب وزارت بهداشت دانشگاه ها بورسیه ها مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • فراخوان جدید جذب سه هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد