Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:49:18 GMT

ارائه کارت مترو رایگان سربازان به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۸۱۷

ارائه کارت مترو رایگان سربازان به کجا رسید؟

عضو شورای شهر تهران، توضیحاتی درباره اختصاص کارت مترو رایگان به سربازان ارائه داد.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره سرانجام ارائه کارت‌های بلیت مترو و اتوبوس رایگان به سربازان در پایتخت اظهار داشت: این موضوع را بارها پیگیری کرده‌ایم ولی از آنجایی که مسأله بین بخشی و بین سازمانی بوده به نتیجه نهایی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چندین جلسه باید با حضور نمایندگان ستادکل نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و شورای شهر برگزار شود که برنامه‌هایی در این زمینه و دست اقدام است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به گران شدن بلیت مترو و اتوبوس در سال جاری به شدت پیگیر مطالبه سربازان هستم و امیدوارم به زودی ارائه کارت بلیت مترو رایگان به سربازان محقق شود.

نظری در مورد ساماندهی دستفروشان در پایتخت گفت: جلسه سیاستگذاری در این زمینه توسط شرکت ساماندهی مشاغل طی روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در ساماندهی دستفروشان خلاف قانونی وجود دارد، گفت: خیر هیچ خلأ قانونی در این راستا نداریم و مصوبه شورای شهر نیز ساماندهی دستفروشان را مورد تاکید قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران نیروی انتظامی سربازان مترو شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش؛ طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در ادامه افزود:‌اکنون این طرح با بررسی های انجام شده به تایید رسید.

کد خبر 849317 منبع: ایسنا برچسب‌ها سخنگوی شورای نگهبان قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن اجاره

دیگر خبرها

  • لیست سرورهای دی ان اس رایگان و پرسرعت برای بازی
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • خبر خوش؛ طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه