Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:49:38 GMT

قیمت طلا در قزوین ۱۶ هزار تومان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۸۲۵

قیمت طلا در قزوین ۱۶ هزار تومان کاهش یافت

فرج زاده رئیس اتحادیه طلا و جواهر و رسته‌های وابسته در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار قزوین با ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش نسبت به دیروز ۷۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد.

فرج زاده افزود: سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم با ۵۰ هزار تومان کاهش ۷ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین نیم سکه بهار آزادی سه میلیون و ۷۴۵ هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی دو میلیون و ۴۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر و رسته‌های وابسته در قزوین قیمت هر دلار آمریکا را ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومان بیان کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طلا و سکه طلای 18 عیار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین