Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه انقلاب کرج این روزها به دلیل تاخیر در اجرای تعهدات همچنان نیمه تمام باقی مانده است و لازم است که عزمی جدی برای تکمیل ان از سوی مسئولان ملی به کار گرفته شود. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ساخت سالن شش هزار و 500 نفری انقلاب کرج به عنوان یکی از سالن‌های مهم در سطح کشور از سال 90 آغاز شد ولی با گذشت نهمین سال از کلنگ زنی این پروژه هنوز مردم کرج و به ویژه جامعه ورزش استان چشمشان به سیمای این سالن روشن نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرج| افتتاح ورزشگاه انقلاب کرج به دهه فجر امسال موکول شدششگلانی: تراکتورسازی ورزشگاه انقلاب کرج را برای میزبانی معرفی کرد/ مخالفیم اما نظرمان اهمیتی نداردکرج| رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد

مسؤلان وقت در همان روزهای آغاز عملیات ساخت و ساز سالن 6 هزار نفری انقلاب کرج وعده تکمیل سه ساله این پروژه را دادند، ولی 9 سال از این وعده وعیدها گذشته است.

قطار تکمیل پروژه سالن انقلاب کرج طی این 9 سال با حرکت بروی ریل وعده  هنوز تکمیل نشده است.

بهره برداری از سالن شش هزار و 500 نفری انقلاب ، شهر کرج را  به فهرست شهرهای کشور به عنوان میزبان مسابقات بین المللی در رشته‌های مختلف اضافه می‌کند و زیر ساخت ورزش کشور در بحث میزبانی‌های بین المللی را تقویت می‌کند.

با گذشته سال‌ها از ایام دهه مبارک فجر و هفته دولت پروژه سالن انقلاب کرج به دلایل مختلف  و بخاطر برخی مشکلات و مسایل و کم توجهی پیمانکار به تعهدات خود زمین گیر شده است.

تکمیل ورزشگاه 6 هزار نفری کرج پروژه جزء سیاست های دولت است

حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی سالن شش هزار و 500 نفری انقلاب کرج،اظهار داشت: در این زمینه منتظر ابلاغ اعتبارات سال 99 هستیم

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با تأکید بر نیاز به  40، 50 میلیارد تومان اعتبار برای  تکمیل سالن شش هزار و 500نفری انقلاب کرج ، تصریح کرد: منتظر ابلاغیه اعتبارات هستیم تا با انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار این پروژه را ادامه داده و تکمیل کنیم.

کریمی با اشاره به تکمیل این پروژه جزء سیاست‌های دولت است،بیان کرد: تلاش ما تکمیل و بهره برداری از ورزشگاه انقلاب کرج تا پایان دولت دوازدهم است.

کمبود فضای تمرینی با راه اندازی ورزشگاه انقلاب کرج رفع می‌شود

ابراهیم کرمی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز در زمینه لزوم داشتن چنین ورزشگاهی برای پیشرفت در رشته‌های مختلف از جمله دو چرخه سواری اظهار داشت: دوچرخه سواران استان البرز با کمبود فضا برای انجام تمرینات مواجه هستند.

وی افزود:ملی پوشان تیم دوچرخه سواری استان البرز به دلیل نداشتن فضا در تهران تمرین می‌کنند.

رئیس هئیت دوچرخه سواری استان البرز با تأکید بر نقش سالن شش هزار و 500 نفری انقلاب کرج در تقویت زیرساخت های ورزشی این استان، عنوان کرد: بهره برداری از این پروژه بخشی از نیازهای ما را در رشته دوچرخه سواری مرتفع می‌کند.

والیبال استان با افتتاح سالن انقلاب کرج در سوپر لیگ کشور شرکت می‌کند 

   عبدالعلی پیرمحمدی رئیس هیئت والیبال استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد لزوم تکمیل ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج، اظهار داشت: این سالن به عنوان بستر مهم میزبانی مسابقات کشوری و حتی بین المللی است.

وی افزود: ورزشهای توپی در این سالن می توانند فعالیت خود را به راحتی انجام دهند.

رئیس هیئت والیبال استان البرز با تأکید براینکه تیم والیبال  استان البرز با افتتاح سالن انقلاب کرج در سوپر لیگ شرکت می‌کند ،تصریح کرد:همه این اتفاقات بستگی به این موضوع دارد که این سالن در اختیار ما قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه والیبالیست‌های خوبی در سطح استان داریم، عنوان کرد:بازیکنان البرزی در تیمهای مختلف کشور به ورزش حرفه ای مشغول هستند.

رئیس هیئت والیبال استان البرز با اشاره به اینکه شرکت‌هایی مثل سایپا و ایران خودرو می‌توانند به عنوان اسپانسر والیبال به ورزش البرز کمک کنند،گفت: امکان تیم داری در رشته‌های مختلف ورزشی در استان با راه اندازی و افتتاح ورزشگاه سرپوشیده انقلاب کرج میسر می‌شود.

کمبود بودجه دلیل تاخیر در راه اندازی ورزشگاه انقلاب کرج

حمید یاری  رئیس هیأت کشتی استان البرز  نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کرج در مورد سالن 6 هزار نفری انقلاب کرج ،گفت: متأسفانه در بحث بهره برداری مجموعه‌های ورزشی از اولویت کمتری برخوردار هستند و تخصیص به موقع بودجه برایشان انجام نشد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان باید برای پروژههای ملی اعتبار مناسب در نظر بگیرد تا این پروژهها در زمان مناسب به بهره برداری برسد.

رئیس هئیت کشتی استان البرز با بیان اینکه  نگاه ملی و استانی بروی پروژه سالن شش هزارنفری انقلاب  کرج حاکم نیست، تصریح کرد:مسؤلان استانی هم باید دغدغه این راداشته باشند تا یک سالن استاندارد در خور نام البرز داشته باشیم و باید برای این موضوع تلاش کنند.

انتهای پیام/ ع

R7810/P/S6,50/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه انقلاب کرج سالن انقلاب کرج نفری انقلاب کرج استان البرز والیبال استان دوچرخه سواری بهره برداری هزار نفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی می‌گوید پیش از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر باشند؛ بازیکنی که امشب در هر ۳ گل تیم سیرجانی نقش مستقیم داشت. وی همچنین خواستار حضور مسئولان در ورزشگاه برای حمایت از تیمش در راه صعود به لیگ برتر شد.

مهدی رجب‌زاده امشب، ۷ اردیبهشت پس از شکست خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی اظهار کرد: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی فجرسپاسی افزود: برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

رجب‌زاده با بیان اینکه بازی با یک تیم لیگ برتری در جام حذفی، محک خوبی برای بازیکنان فجر بوده است، گفت: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد.

وی در تمجید از ستاره حریف نیز گفت: به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

این ملی پوش سابق در خصوص گل مردود شده این تیم در دقیقه ۶۷ بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم و به گل هم رسیدیم اما فکر می‌کنم داور به درستی گل را مردود کرد.

سرمربی تیم شیرازی با تاکید بر اینکه شکست ۳ بر صفر حق تیمش نبوده است، گفت: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم.

وی در خصوص بازی بسیار حساس هفته آینده تیمش در مقابل صدرنشین لیگ یک گفت: توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی شیراز که هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم صدرنشین، رتبه سوم لیگ یک را در اختیار دارد، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت باید در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد، تیم نخست جدول رده بندی برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود