Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:22:30 GMT

بررسی مشکلات بیش از یک هزار واحد صنعتی در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۹۳۳

بررسی مشکلات بیش از یک هزار واحد صنعتی در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا کنون مشکلات یک هزار و ۵۵ واحد تولیدی در جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفته است.

فرامرز محبوبی در ششمین جلسه کارشناسی ذیل کارگروه رفع موانع تولید استان  از اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و گفت: در جهت رفع موانع دوهزار و ۲۵۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل، ۱۴ درصد مربوط به امور مالیاتی ، ۱۵ درصد مربوط به امور زیربنایی ، ۲۸ درصد مربوط به تعیین نکلیف تسهیلات ، ۱۲ درصد مربوط به تامین مالی ، ۱۷ درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد که ۷۵درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی صنعتی استان در این جلسه خبر داد و اظهار داشت: در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید پس از بحث و بررسی ، مصوبات جلسه جهت طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع بندی شد.

محبوبی اظهار داشت: در این جلسه که بنا به درخواست واحدهای تولیدی جهت طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است ، مسایل و مشکلات بانکی ، مالیاتی ، زیربنایی و اجرایی پنج واحد تولیدی مربوط به شهرستانهای سمنان ، شاهرود ، دامغان و مهدیشهر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه سمنان سمنان توليد صنعت رفع موانع تولید درصد مربوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی