Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ایام رحلت امام خمینی اظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرامیداشت شخصیت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد توسط شبکه تبلیغ بناست شکل تبیینی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت ایام در مناطقی غیر سرپوشیده خبر داد و تصریح کرد: این برنامه که به احتمال زیاد در مصلی بجنورد نیز برگزار می‌شود از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای برخی برنامه‌ها توسط گروه‌های خیابانی و گروه‌های سرود در سطح شهر خصوصاً در مناطقی مانند گلستان شهر نیز از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد خواهد بود.

حجت‌الاسلام خادمی با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته نذورات خیرین در این ایام بین نیازمندان توزیع می‌شد، گفت: طی سال جاری نیز این نذورات یا به شکل غذای گرم و یا به صورت مواد غذایی خشک به نیازمندان استان اهدا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری برخی مراسمات مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام خبر داد و بیان داشت: برنامه‌هایی چون ختم قرآن، ختم صلوات و مسابقه‌ای با محوریت شناخت امام خمینی نیز برگزار شود.

وی در انتها با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این روزها گفت: با هماهنگی با صدا و سیمای استان، کارشناسان مذهبی و سیاسی در تبیین شخصیت امام راحل در سیمای استان استفاده خواهند شد.

کد خبر 4937910

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی خراسان شمالی علی خادمی قیام 15 خرداد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا فطریه تبلیغات اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود