Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:32:29 GMT

باید با سودجویان و محتکران برخورد جدی شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۹۷۸

باید با سودجویان و محتکران برخورد جدی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری به رئیس جمهور، گفت: افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی مردم به خصوص اقشار ضعیف را تحت فشار قرار داده است.

وی افزود: سؤال ما این است که چرا با وجود گرانی کالاهای اساسی، با محتکران و سودجویان برخورد جدی نمی شود؟

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قطعاً با مدیریت ضعیف، ناتوان، فرسوده و بی‌تفاوت نمی‌توان مشکلات مردم حل و فصل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4938271 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم کالاهای اساسی مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه فلسطین مجلس هیئت دولت علی لاریجانی سید عباس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی

ایسنا/گیلان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت با اشاره به رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده سیاهمزگی، گفت: محیط زیست با سودجویان اراضی ملی مطابق قانون برخورد می‌کند.

یاسر ریاضی امروز ۱۷ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان تصرف اراضی ملی، اظهار کرد: به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و برخورد با تصرفات اراضی ملی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی در محدوده منطقه حفاظت شده سیاهمزگی با دستور مقام قضائی اقدام به رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی جنگلی کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شفت بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حفاظت از انفال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی به صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل در راستای حراست و صیانت از اراضی ملی در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شفت گفت: دوستداران محیط‌زیست می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخریب، تصرف و آلودگی محیط‌زیست به اطلاع اداره حفاظت محیط زیست برسانند و محیط‌بانان و حافظان طبیعت را یاری کنند تا با سودجویان مطابق قانون برخورد قاطع انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس