Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز قزوین، سید مرتضی نصری :

 رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین گفت: در فاصله زمانی 15 اسفند 98 تا 20 اردیبهشت 99 مقدار 311 هزارتن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین با صدور 90 هزار 680 برگ بارنامه جابه‌جا شده است.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر سیارمه اظهار کرد: جابه جایی این میزان کالا توسط رانندگان حمل ونقل جاده ای با توجه به شیوع کرونا، تعطیلی واحدهای تولیدی وغیره .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...از رشد فزاینده‌ای نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل استان قزوین بیان کرد: در سال گذشته 9میلیون 632هزار کالا و با صدور 672هزار686برگ بارنامه توسط ناوگان حمل ونقل کالای جاده ای استان قزوین جابه جا شده است.

 رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا که مدافعان سلامت از جان خود گذشتند با ایثار و همدلی غرور ملی افریدن ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای نیز در این ایام با همدلی و از خودگذشتی درجابه جایی  مواد ضدعفونی وکالا خوش درخشیدند.

وی بیان کرد: استان قزون به عنوان یکی از استان های تاثیرگذار درحمل مسافر و حمل و نقل کالا درکشور است چراکه با وجود دارا بودن یک درصد از وسعت کشور توانسته است نقش به سزایی در این امر ایفا نماید.

 سیارمه با اشاره به نقش بانوان کشور درتمام صحنه‌ ها تصریح کرد چهار بانوی راننده در استان قزوین در زمینه جابه‌جایی مسافر و کالا پا به پای رانندگان مرد در این عرصه فعالیت می نمایند.

وی گفت: استان قزوین در زمینه تشکلات صنفی کارگری رانندگان یکی از استان‌های پیشتاز در این راستا است که اولین انجمن صنفی کارگری رانندگان درسال77در این استان به ثبت رسیده و درحال حاضر9 انجمن صنفی کارگری رانندگان در بخش مسافر و کالا درجهت استیفای حقوق این قشر تحت پوشش کانون انجمن‌های  صنفی رانندگان استان فعالیت می نماید.

وی با اشاره به بیمه تکمیلی رانندگان اضافه کرد: از سال گذشته اقداماتی در این راستا انجام شده و رانندگان به همراه اعضای خانواده تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند.

وی به تشکیل کمیته توزیع لاستیک در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کمیته توزیع لاستیک با مشارکت دستگاه‌های ذیربط (راهداری وحمل ونقل جاده ای، صنعت ومعدن تجارت، اتحادیه تهیه و توزیع لاستیک و انجمن های صنفی کالا و مسافر) تشکیل شد و نسبت به توزیع لاستیک دربخش‌های کالا و مسافر اقدامات موثری صورت گرفت درحالی که با توجه به کمبود لاستیک مورد نیاز در برخی از سایزها توانسته اند در بازار از افزایش قیمت لاستیک جلوگیری نمایند.

سیارمه عنوان کرد: 90درصد از جابه جایی کالا در کشور و استان توسط ناوگان حمل ونقل کالا جاده‌ای صورت می گیرد که رانندگان حمل و نقل نقش موثری در جابه‌جایی این مقدار از کالا در استان و کشور دارند.

وی با توجه به نقش به سزای رانندگان در جابه‌جایی کالای جاده ای و مسافر در استان و کشور از مسئولان خواست همکاری و توجه جدی به این قشر زحمتکش در راستای حل مشکلات را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای کالا کالای جاده ای توزیع لاستیک ناوگان حمل استان قزوین سال گذشته جابه جایی حمل و نقل حمل ونقل نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است