Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:20:01 GMT

مدیرعامل جدید شرکت معدنی املاح ایران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۹۱۲۸

مدیرعامل جدید شرکت معدنی املاح ایران معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت معدنی املاح ایران ظهر امروز برگزار و هوشنگ فرجی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران با حضور حمزه وکیلی معاون نظارت بر شرکت‌های صدر تامین، فرید حمدحیدری مدیر حقوقی، عباس حسنی مدیر حسابرسی داخلی تاصیکو و هیات مدیره شرکت در محل شرکت معدنی املاح ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی رستمی مدیرعامل قبلی شرکت در این مراسم اظهار داشت: افزایش دوبرابری سود شرکت، آغاز عملیات اجرایی۳ پروژه و برقراری ارتباط خوب و مستمر با مسوولان و NGO‌ها و اقدامات زیست محیطی در اراک از نقاط قوت شرکت در سال اخیر بوده است.

حمزه وکیلی معاون نظارت بر شرکت‌های تاصیکو نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های علی رستمی در طی دوران مدیریت و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید حکم هوشنگ فرجی را قرائت کرد و به نمایندگی از غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین لوح تقدیر به رستمی اهدا کرد.

 

هوشنگ فرجی مدیرعامل جدید شرکت معدنی املاح ایران نیز بیان داشت: در ادامه سیاست‌های دولت، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شستا و شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین به روند رو به رشد شرکت ادامه خواهیم داد و امیدواریم در این راه به کمک همکاران موفقیت‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران اراک حسابرسی داخلی شرکت معدنی املاح ایران مدیرعامل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد مخزنی دویرج سرریز شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام از سرریز شدن سد مخزنی دویرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام، صادق علیمرادی اظهار کرد: سامانه بارشی از روز دوشنبه شب آغاز و تا صبح امروز جمعه در استان ادامه داشت که در حوضه آبریز سد دویرج به خصوص در شهرستان آبدانان، این سد مخزنی عصر روز پنجشنبه سرریز شد.

وی افزود: سد مخزنی دویرج با حجم مخزن ۲۰۵ میلیون متر مکعب در شهرستان دهلران به منظور تأمین آب کشاورزی و صنعت شهرستان، و مهار سیلاب‌های رودخانه دویرج احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلامگفت: با توجه به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» آمادگی این شرکت را برای کشت تابستانه در اراضی پایین دست سد دویرج در راستای تحقق شعار سال اعلام کردیم.

کد خبر 750318

دیگر خبرها

  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید! (فیلم)
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • امروز با هوشنگ ابتهاج: وقت است کــــــــه بنشینی و گیسو بگشایی
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان