Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:27:38 GMT

استاندار خوزستان:آتش در خائیز دوباره شعله ور شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۹۲۰۸

استاندار خوزستان:آتش در خائیز دوباره شعله ور شد

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه آتش سوزی های اخیر تا حدی کنترل شده است البته در خائیز با بروز طوفان دوباره آتش شعله ور شد که همه در حال تلاش برای مهار آن هستند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز  استاندار خوزستان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با موضوع مقابله با آتش سوزی اظهار کرد:مسوولان به هیچ عنوان نباید همدیگر را متهم نمایند و باید نهایت همکاری را با همدیگر و حتی با مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی تصریح کرد: خوشبختانه آتش سوزی های اخیر تا حدی کنترل شده است البته در خائیز با بروز طوفان دوباره آتش شعله ور شد که همه در حال تلاش برای مهار آن هستند‌.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: برای مهار آتش در خائیز فرمانداران و مدیران در سراسر استان امکانات خود را در حالت آماده باش داشته باشند تا در صورت لزوم این امکانات گسیل شود.

شریعتی عنوان کرد: بر اساس گزارشی که داشتیم خوشبختانه درختان کمتر آسیب دیده اند و اکثرا بوته ها دچار آتش سوزی شده اند.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: در مناطق روستایی دهیاران در حالت آماده باش باشند و اگر لازم شد امکاناتی در اختیار آنها قرار داده شود. همچنین دادگستری اقدامات جزایی علیه کشاورزانی که مبادرت به آتش سوزی عمدی میکنند را اجرا نماید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان آتش سوزی اهواز طوفان استاندار خوزستان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت