Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صالحی از اجرای طرح گشت رضویون با هدف ارتقای شاخص امنیت در محلات حاشیه ای و جرم خیز خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با هدف تقویت تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با جرائم و آسیب های اجتماعی ، اجرای طرح رضویون با همکاری سازمان بسیج و پلیس پیشگیری در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در سطح استان افزود: با هدف رفع خلاء های موجود در برخی از محلات حاشیه ای و مناطق جرم خیز ، حضور گشت های بسیج در قالب یگان های رضویون تا حدود زیادی به ارتقای شاخص امنیت و کاهش وقوع جرایم خُرد در این مناطق کمک خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهار داشت: ابتکار راه اندازی گشت های رضویون با انعقاد تفاهم نامه ای سه جانبه میان قوه قضاییه ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی کلید خورده است و به حول و قوه الهی با هماهنگی های انجام شده و فراهم سازی مقدمات اجرایی در سطح استان هرمزگان نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: راه اندازی گشت رضویون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد