Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: طی دو ماهه نخست امسال انعقاد قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳/۵ برابر افزایش یافته است.

او افزود: تعداد ۳۹ قرارداد واگذاری زمین به مساحت بیش از ۱۸ هکتار با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل منعقد شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از افزایش ۳۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این اتفاق را برای اقتصاد و صنعت استان اردبیل بسیار مهم دانست که می‌تواند اشتغال پایدار را برای مردم استان فراهم آورد.

اهلی افزایش میل به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی را در راستای حمایت‌ها و مشوق‌های جدیدی دانست که در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و حمایت از تولید انجام شده است.

او با بیان اینکه رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار یکی از مولفه‌های ایجاد رونق اقتصادی است، عنوان کرد: هدف اصلی از ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری بوده که با ایجاد آن، زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان تسهیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: تلاش می‌شود با تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، میل به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی افزایش یابد و این شرکت از تمام توان خود در جهت تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد کرد.

اهلی با اشاره به نامگذاری سالجاری بعنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی پیشران ایجاد رونق تولید بوده و امیدواریم تا با جذب سرمایه‌ها در بخش تولید و صنعت بتوانیم گام‌های موثری در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی استان برداریم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی سرمایه گذاران واگذاری زمین انعقاد قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها شرکت شهرک های صنعتی صنعتی استان اردبیل شهرک های صنعتی اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن محمدی ادیب  گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بنا‌های تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بنا‌های تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بنا‌های تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بنا‌های تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

او با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بنا‌های تاریخی استان، تاکید کرد: با توجه به اینکه واگذاری بنا‌های تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بنا‌ها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بنا‌ها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار