Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سومین جلسه علنی مجلس نسبت به برخی مسائل و مشکلات کشور تذکر دادند.

الله وردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- یکشنبه- در تذکری خطاب به سرپرست وزارت صنعت و معدن درباره پیش فروش خودرو، گفت: شرایط پیش فروش باید به گونه‌ای باشد که تمام افرادی که متقاضی خودرو هستند بتوانند با قیمت مناسب صاحب خودرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودروسازها باید تولیدات خود را از نظر کیفی به روز کنند و قیمت خود را با قیمت جهانی متناسب کنند.

تذکر نماینده نایین درباره تخریب خانه‌ آسیه پناهی

الهام آزاد نماینده نایین در مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: پیام رهبری به مجلس یازدهم ما را به سمت اولویت اقتصاد و فرهنگ رهنمون می‌کند. در روزهای اخیر اتفاقات غم انگیزی رخ داد که اگر سال‌های قبل به فرمایشات آقا توجه می‌شد از آن پیشگیری می‌شد؛ رهبری در سال‌های ۶۹، ۷۶ و ۹۲ فرمایشات مهمی نسبت به بحث زن و خانواده و تعدی به حقوق زنان داشتند که اجرایی نشد و امسال هم در دیدار دانشجویان گفتند در این زمینه کم کاری شده است.

آزاد با بیان اینکه در بحث عدالت نمره خوبی نگرفته‌ایم، گفت: فردی هزاران متر بدون مجوز ساخت و ساز می‌کند، اما ملک او تخریب نمی‌شود در حالی که به خاطر چهار پنج متر با خانم آسیه پناهی چنین برخوردی شد. ما انتظار داریم این موضوعات در کنار مسئله اقتصاد اولویت مجلس قرار گیرد.

وی گفت: گام دوم انقلاب گام تمدن‌سازی نوین اسلامی است و باید ندای حق را به جهانیان برسانیم؛ نژادپرستی، ظلم و قتل رنگین پوستان در آمریکا در روزهای اخیر اتفاق افتاده است.

«۳۰ اردیبهشت «آسیه پناهی»، ساکن شهرک سجادیه پس از تخریب محل سکونتش و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» کرمانشاه توسط ماموران اجراییات شهرداری، جان خود را از دست داد. پرونده مربوط به علت مرگ این زن از سوی دادستان کرمانشاه و دستگاه قضایی، در دست بررسی قرار دارد و گزارش نهایی از طریق مراجع قانونی به اطلاع عموم خواهد رسید.»

نمایندگان هر چه به ذهنشان می‌رسد را در توییتر منتشر می‌کنند

محمد صفایی نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی هم در تذکری  خطاب به نمایندگان گفت: قوه مقننه هویت جمعی دارد اما تعدادی به این موضوع توجه نمی‌کنند و هرچه به ذهن‌شان می‌رسد را در فضای مجازی و توییتر مطرح می‌کنند. مثلا نماینده‌ای در جلسه‌ای کارت هدیه می‌گیرد و آن را پس می‌دهد قطعا این کار خوبی بوده اما آیا حتما باید ریا کنید و اعلام کنید کارت را پس داده‌اید این کار تنها در افکار عمومی ذهنیتی نسبت به قوه مقننه ایجاد می‌کند.

وی درخواست کرد: نمایندگان به هویت جمعی قوه مقننه توجه کنند بحث من محافظه‌کاری نیست بلکه توجه به هویت مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ورزقان توییتر مجلس یازدهم کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ورزقان توییتر مجلس یازدهم کرمانشاه مجلس شورای اسلامی ورزقان توییتر مجلس یازدهم کرمانشاه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم