Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@13:27:17 GMT

امیدواری پرسپولیس برای پرونده جنجالی استوکس

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۹۶۲۱

امیدواری پرسپولیس برای پرونده جنجالی استوکس

باشگاه پرسپولیس امیدوار است با توجه به نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با مهاجم ایرلندی‌اش، بتواند علیه او در فیفا حکم بگیرد.

به گزارش"ورزش سه"، بعد از بازی با الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان، آنتونی استوکس به بهانه ملاقات با خانواده‌اش استارت بی انضباطی در این تیم را زد. او علیرغم وعده‌ای که داده بود بعد از دو روز مرخصی به اردوی تیمش اضافه نشد تا تمرینات این تیم پیش از دیدار برابر سپاهان و بعد از آن شهرخودرو را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که در نهایت ابتدا با سپردن او به کمیته انضباطی باشگاه از سوی یحیی گل محمدی همراه شد و در ادامه نیز بخش بین الملل این باشگاه مراحل نامه نگاری با این بازیکن و مدیربرنامه‌اش را در دستور کار قرار داد.

 

استوکس که در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی 250هزار دلاری و پیش پرداخت 150هزار دلاری رضایت به عقد قرارداد با پرسپولیس داده بود، در ابتدا اما مدعی شد به دلیل شیوع کرونا و نبود پرواز به تهران قادر به حضور در ایران نیست. او در ادامه راهی کشورش شد و در دور جدید تمرینات سرخپوشان نیز حضور نیافت تا روز گذشته خواجه وند از فسخ قرارداد او بعد از شکایت به فیفا خبر دهد.

 

اکنون هواداران پرسپولیس امیدوارند با توجه به هزینه نزدیک به 2 میلیاردی و اندی برای این مهاجم ایرلندی، باشگاه موفق شود با وعده مدیران پیشین در خصوص قرار داشتن بندهایی محکم در قرارداد با استوکس، او را محکوم کرده و غرامت نیز دریافت کند. اتفاقی که بعد از پرونده‌های متوالی علیه این باشگاه در صورتی که منتهی به پیروزی این باشگاه شود، یک اتفاق مثبت تلقی خواهد شد. البته اگر استوکس و وکیل این بازیکن با سود بردن از راهکارهایی که شیوع کرونا در راس آن خواهد بود موفق به بستن این پرونده نشوند!

پرسپولیس تهران آنتونی استوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!

آفتاب‌‌نیوز :

امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آن‌ها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعار‌ها علیه او در بازی امروز گفت: آن‌ها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آن‌ها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • واکنش زاکانی به افشای قرارداد جنجالی با چین: می‌خواهند عده‌ای سود کنند! | فیلم
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی