Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان گفت: در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان قزوین ۳ هزارو ۵۰۴ مورد بازدید از کشتارگاهها، مراکز بسته بندی، سردخانه‌ها، مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها انجام که در این بازدید‌ها ۸ هزارو ۱۷۱ کیلو گرم انواع گوشت قرمز و سفید غیر قابل مصرف کشف و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینالی افزود: همچنین در بازدید‌های انجام شده، ۲ واحد متخلف پلمب و ۳۰ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع شد.

او اضافه کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی با تجهیز ۱۳ اکیپ بازرسی بهداشتی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه آغاز به کار کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان به مردم توصیه کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و احتمال توزیع فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته توسط فروشندگان غیر مجاز، برای تهیه گوشت قرمز و سفید حتما به مراکز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه کنند و در صورت مشاهده موارد تخلف، مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی استان قزوین در میان بگذارند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معدوم کردن دامپزشکی قزوین نظارت بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۵۳۰  کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان ضبط و از چرخه عرضه خارج شد.

وی بیان کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این اجناس، با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب معدوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد