Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:53:49 GMT

گوجه فرنگی شوشتر راهی بازار می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۹۹۰۲

گوجه فرنگی شوشتر راهی بازار می‌شود‌

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هاجر رحیم‌خانی مدیر زراعت جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به کشت گوجه فرنگی در ۳۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان گفت: برداشت این محصول از نیمه دوم خرداد آغاز شده و تا اوایل تیرماه ادامه دارد.

او میانگین برداشت این محصول در هر هکتار را حدود ۵۰ تن عنوان کرد و بیان داشت: محصول تولیدی عمدتا به بازار‌های داخلی و شهرستان‌های مجاور صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رحیم خانی، در اغلب مزارع صیفی این شهرستان سیستم آبیاری نواری مورد استفاده قرار می‌گیرد که در مقایسه با سیستم سنتی باعث افزایش عملکرد و بهره‌وری آب می‌شود.

براساس این گزارش؛ در شهرستان شوشتر بیش از ۷۵ هزار هکتار زمین کشاورزی آبی و دیم وجود دارد و سالانه حدود ۵۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی تولید و روانه بازار می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی برداشت گوجه گوجه فرنگی کشت گوجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان