Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز یا باید به دریافت دستمزد کمتر رضایت بدهد یا دنبال تیم جدیدی برای خود باشد. 

طرفداری- آرسنال می خواهد قرارداد داوید لوئیز را با پرداخت دستمزد کمتری به این بازیکن تمدید کند. 

به گزارش تلگراف، لوئیز 33 ساله تابستان گذشته با قراردادی یکساله و با بندی برای تمدید 12 ماهه آن که هنوز فعال نشده است، از چلسی به آرسنال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیز در حال حاضر هفته ای 120 هزار پوند دستمزد دریافت می کند ولی در قرارداد جدید رقم پایین تری به او پیشنهاد خواهد شد.

میکل آرتتا از لوئیز به عنوان یکی از بازیکنان ثابت خود استفاده کرده است و لوئیز در تمامی مسابقات لیگ برتری توپچی ها پس از کریسمس، در ترکیب اصلی آرسنال قرار داشته است. لوئیز طی روزهای اخیر بارها از تمایل خود برای پایان دادن به فوتبالش در بنفیکا گفته است ولی نزدیکان او ماندن لوئیز در آرسنال را رد نمی کنند.

این مدافع میانی برزیلی باید در نظر داشته باشد که ویلیام سالیبا تابستان امسال از سن اتین به ورزشگاه امارات می آید و در نتیجه رقابت برای بازی کردن در قلب خط دفاعی افزایش خواهد یافت. آرتتا همچنین به دنبال دائمی کردن قرارداد پابلو ماری است و در حال حاضر شکودران موستافی، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس و کالوم چمبرز را هم در مرکز خط دفاع در اختیار دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم