Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@13:41:49 GMT

هشدار | پلمب تالارهای عروسی متخلف

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۲۸۶

هشدار | پلمب تالارهای عروسی متخلف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، صادق غریب یکشنبه ۱۱ خرداد در خصوص برخورد انتظامی گلستان با تالارهایی که از مصوبه ستاد مقابله با کرونا تبعیت نکرده و مراسم برگزار می‌کنند، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم اعم از عروسی و عزا و سایر مراسم‌های مشابه در تالارهای استان گلستان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تصمیم ستاد مقابله با کروناست و پلیس به عنوان متولی نظارت بر اماکن عمومی مسئولیت نظارت و برخورد دارد و این تصمیم به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان گلستان تصریح کرد: همکاران ما دائم در کنار سایر ماموریت‌های روزانه، عملکرد تالارها در خصوص این دستورالعمل را رصد و پایش می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عمل خلاف تصمیم ستاد، واحد پلمب خواهد شد.

غریب در خصوص عرضه قلیان در قلیان‌سراها نیز تاکید کرد: عرصه هرگونه قلیان به شدت منع شده و در صورتی که واحد صنفی قلیان عرضه کند براساس قانون قاطعانه برخورد و واحد صنفی نیز پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به پلمب چند تالار عروسی در استان گلستان که اقدام به برگزاری مراسم کرده بودند، اضافه کرد: در صورتی که شهروندان با موارد تخلف تالارها و یا قلیان‌سراها روبرو شده و این مورد را مشاهده کردند موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 516663 برچسب‌ها استان گلستان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان كرونا در ايران استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه

 پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد: یک واحد صنفی متخلف (رستوران) به دلیل داشتن نواقص متعدد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و اداره اماکن پلمب شد.

پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در چوکام 

دکتر احمد لسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام هم از پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در بخش چوکام این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به فعالیت این مرکز ارائه خدمات عمومی پزشکی گفت: در این راستا شبکه بهداشت خمام با همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، این واحد متخلف را با اخذ دستور قضایی پلمب کرد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام، برای مدیریت این مرکز درمانی غیرمجاز تشکیل پرونده و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارجاع شد.

دکتر لسانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند، موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه