Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@15:30:21 GMT

ثبت ۹۵۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۴۱۷

ثبت ۹۵۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در اردبیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر از ثبت بیش از ۹۵۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل خبر داد و افزود: این میزان تخلف توسط ۴۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارکرد: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای اردبیل- سرعین و بالعکس با ۱۵۳ هزار تردد، بران - سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد با ۷۱ هزار تردد و محور جعفرآباد پارس‌آباد ۶۳ هزار تخلف ثبت شده است.  

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت متوسط محورهای استان را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: میانگین سرعت در محورهای یاد شده ۷۸ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده‌ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.  

عبدی ثبت ۱۸۹ هزار و ۶۸۷ تخلف سبقت غیرمجاز در استان را افزود و تصریح کرد: در محور اردبیل آستارا و بالعکس ۲۰ هزار تخلف سبقت غیرمجاز، بیله سوار سه راهی جعفرآباد ۱۸ هزار و اردبیل مشکین شهر محدوده لاهرود بیش از ۱۱ هزار تخلف سبقت غیرمجاز به ثبت رسیده است.  

کد خبر 516638 برچسب‌ها حمل و نقل استان اردبیل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل استان اردبیل استان اردبیل هزار تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهرموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
وی افزود: هم استانی‎های عزیز می‎توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‎های بهداشت و درمان شهرستان‎ها گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل