Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@21:29:20 GMT

حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۵۰۹

حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانیان در هرمزگان


به گزارش تابناک به نقل از برنا، امروز در حمله مسلحانه به اتوبوس حامل زندانیان در شهرستان میناب استان هرمزگان، چند تن از زندانیان که جزو اشرار مسلح بودند، موفق به فرار شده‌اند.

برخی افراد محلی از درگیری مسلحانه در اطراف مینی بوس خبر دادند.

هنوز هیچ مقام رسمی این خبر را تایید نکرده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز فوت آسیه پناهی جورج فلوید حمله مسلحانه مینی بوس زندانیان مجلس یازدهم دریای کارائیب منطقه حفاظت شده خاییز فوت آسیه پناهی جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان

به گزارش تابناک به نقل از  ایلنا، در ادامه درگیری های سریالی با کادر درمان در مناطق مختلف خوزستان، سرنشینان یک خودروی بدون پلاک، با سلاح گرم و سرد به ماشین یک پزشک طرحی در کرخه حمله کردند.

گزارش های دریافتی از شهرستان کرخه در خوزستان از تیراندازی به یک پزشک طرحی در یازدهم اردیبهشت ماه 1403 خبر می‌دهد. 

برخی از منابع مطلع می گویند: یکی از پزشکان شاغل در یک مرکز درمانی در کرخه در حین خروج از درمانگاه توسط سرنشینان یک خودروی بدون پلاک که سر و صورت خود را پوشیده بودند، مورد حمله دسته جمعی قرار گرفت. 

آنها افزودند: در ابتدا با چوب و چماق به خودروی پزشک حمله کرده و سپس اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت عمومی کردند. 

این افراد با ابراز خرسندی در خصوص عدم صدمه دیدگی پزشک گفتند: شرایط در مراکز درمانی خوزستان به گونه ای شده است که اگر فکری عاجل نشود، هیچ پزشکی جرات آمدن و طبابت در مناطق خوزستان را نخواهد داشت. 

در همین خصوص علی رضا نجفی با تایید این خبر به ایلنا گفت: برای برخی پزشکان و کادر مراکز درمانی چند مورد ایجاد مزاحمت گزارش شده است که از طریق  فرمانداری کرخه در حال پیگیری موضوع هستیم. 

در آخرین گزارش های دریافتی که به دست ایلنا رسیده است، موارد متعددی از درگیری میان همراهان بیمار با کادر درمان و اورژانس در مناطقی مانند اهواز، لالی و در آخرین مورد آن در بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر در اواسط فروردین ماه نیز گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم)