Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@22:22:58 GMT

فاجعه انسانی در خوزستان در حال تکرار است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۹۹۱

فاجعه انسانی در خوزستان در حال تکرار است

خبرگزاری فارس: سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: کرونا در استان خوزستان بیداد می‌کند و مردم در حال پرپر شدن هستند.

وی افزود: آمار هر روز نشان می‌دهد که استان خوزستان در بحث بیماری کرونا در رتبه اول قرار دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم ادامه داد: سوال من از وزرای بهداشت و نیرو این است که آیا باید مردم استان خوزستان با این وضعیت درگیر آب شرب هم باشند؟ آیا دوست دارید مجدداً مشکل غیزانیه در این استان تکرار شود؟ کرونا گلوی مردم خوزستان را فشرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باز هم می‌خواهید خوزستان مادرخرج دیگر استان‌ها شود؟ آیا دیده اید که استانی به این ثروت و دارایی، به کیت‌های آزمایشگاهی مجهز نباشد؟ چرا آبادان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، تنها یک دستگاه PCR دارد؟ استان خوزستان از کمبود دستگاه‌های اکسیژن ساز رنج می‌برد. لطفا توصیه فرمایید در اسرع وقت ستاد مبارزه با کرونای کشور غالباً و قلباً در اختیار استان خوزستان قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم بیان کرد: فاجعه انسانی در این استان در حال تکرار است.

وی تصریح کرد: آمار همین هفته نشان می‌دهد که تنها دیروز ۱۷ نفر بر اثر کرونا فوت کرده اند و آمار به ۱۴ هزار و ۱۵۳ نفر رسیده که واقعا فاجعه است و انتظار داریم با دستور رئیس جمهور، وزرای نیرو و بهداشت در کنار استان خوزستان قرار گیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا فاجعه انسانی خوزستان نماینده آبادان استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: از ظهر امروز خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شد که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودروهای کلاسیک بوده و با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» که بیست‌ونهم فروردین تا دوم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد، به‌طوری که بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده را به خود جذب کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه مردم از صدای اگزوز خودروهای کلاسیک و قدیمی که موتور آن‌ها تقویت شده است یا موتورسیکلت‌هایی سی‌سی‌های بالا دارد، لذت می‌بردند و حس مفرح و شادی در آن‌ها به وجود می‌آمد به‌طوری که روشن کردن این خودروها یا موتورسیکلت‌ها تشویق بازدیدکنندگان را به‌همراه داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: از ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شده است که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان بوده و همان‌گونه که در فیلم مشخص است، با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است و صدای آژیر نیز مربوط به همین غرفه بوده و سیستم اعلام حریق نمایشگاه عمل نکرده است.

طحانیان تاکید کرد: کانال‌های خبری باید پس از اطمینان از صحت و سقم یک واقعه نسبت به وایرال کردن آن در فضای مجازی اقدام کنند.

وی گفت: چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای بدون کوچک‌ترین حادثه در مدت زمان ۵ روز برگزار شد و استقبال مردم از آن بی‌نظیر بود، به‌طوری که برگزارکنندگان نیز از استقبال بی‌نظیر مردم شگفت‌زده شده بودند و امیدواریم این نمایشگاه را سال آینده پربارتر برگزار کنیم.

کد خبر 748135

دیگر خبرها

  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند