Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:35:56 GMT

توزیع 4820 بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۶۹۷

توزیع 4820 بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوب خبر با اعلام خبر توزیع 4820 بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی، گفت: فرمایش رهبر معظم انقلاب و شور و اشتیاق مردم، مسئولان مؤسسات خیریه مراکز و نهادهای انقلابی، گروه‌های جهادی، تعطیلی اکثر افطاری‌ها، دعوتی‌ها و مهمانی‌های ماه مبارک به دلیل محدودیت‌های کرونایی و اهدای مبالغ ضیافت‌های افطاری به مؤسسات و مراکز خیریه بهزیستی از دلایل افزایش چند برابری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جماران، علی عرب نژاد ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال کمک مومنانه ماه مبارک رمضان و فطریه هم استانی‌ها به مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی بوده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: با منویات رهبر فرزانه انقلاب جهت رزمایش کمک‌های مؤمنانه به افراد نیازمند، در ماه مبارک امسال بهزیستی استان به تبعیت از سازمان بهزیستی کشوراقدام به راه‌اندازی پویش همدلی مؤمنانه نمود.

عرب نژاد افزود: بهزیستی با حمایت استانداری و همکاری نهادهای انقلابی همچون سپاه و بنیاد مستضعفان، مؤسسات خیریه، نسبت به جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم مؤمن و خداجوی استان اقدام نمود.

وی گفت: نتیجه این اقدام تهیه چهار هزار و ۸۲۰ بسته معیشتی و توزیع ۱۷ هزار و ۴۶۸ پرس غذای گرم در ماه مبارک به ارزش ۱۵ میلیارد ۴۰ میلیون ریال و جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال کفاره و فطریه بوده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب و شور و اشتیاق مردم، مسئولان مؤسسات خیریه مراکز و نهادهای انقلابی، گروه‌های جهادی، تعطیلی اکثر افطاری‌ها، دعوتی‌ها و مهمانی‌های ماه مبارک به دلیل محدودیت‌های کرونایی و اهدای مبالغ ضیافت‌های افطاری به مؤسسات و مراکز خیریه بهزیستی از دلایل افزایش چند برابری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان است.

عرب نژاد یادآور شد: همت مضاعف خیران و مردم نیکوکار برای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی ناشی از ویروس کرونا نیز از دیگر دلایل افزایش چند برابری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان امسال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی خراسان جنوبی رهبر معظم انقلاب مواسات کمک مؤمنانه کمک مؤمنانه خراسان جنوبی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ماه مبارک رمضان خراسان جنوبی ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد