Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:40:03 GMT

جذب نیروها در ادارات باید با رعایت عدالت باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۷۵۰

جذب نیروها در ادارات باید با رعایت عدالت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در سخنانی با تاکید بر اینکه بزرگداشت امام راحل یک وظیفه شرعی است، اظهار داشت: امام (ره) به عنوان معمار انقلاب اسلامی نقشه راه انقلاب را ترسیم کردند و ما هر ساله نیاز است که خود را با این نقشه راه بسنجیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرورت توسعه متوازن در لرستان

وی با اشاره به شخصیت امام (ره) در سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت، عنوان کرد: دین اسلام، خدایش، پیامبرانش، پیشوایان معصومش و… آن عادل هستند، در این راستا می‌طلبد که در نقشه و مسیری که امام (ره) برای ما ترسیم کرده مسئله توجه به عدالت را همواره مدنظر قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم توجه به عدالت در نظام اداری، بیان داشت: توسعه متوازن را باید همواره برای همه مناطق و شهرستان‌ها مدنظر قرار دهیم.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در سالگرد ارتحال امام (ره) باید به این مسئله توجه بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: در ادارات باید با عدالت رفتار شود، در جذب افرادی که در ادارات داریم باید مسئله عدالت را مورد توجه قرار دهیم.

جذب و حذف نیروها در ادارات باید با رعایت عدالت باشد

وی با اشاره به اینکه یاد امام (ره)، عملیاتی کردن نقشه راه امام است، افزود: در جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی باید عدالت رعایت شود، به گونه‌ای نباشد که با نامه یک نفر نیرو جذب و با نامه کسی دیگر نیرو را حذف کنیم، اینها در سیره و روش امام (ره) جایی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه یک سری مباحث وجود دارد که از علل عقب ماندگی لرستان محسوب می‌شوند، افزود: باید این مسائل کنار گذاشته شود، سیره علوی، حکومت علوی و نبوی را باید زنده کنیم، این امر راه، گرامیداشت و تکریم امام (ره) است.

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد برخی از سازمان‌ها و ادارات استان در راستای عدم رعایت شعائر الهی، تصریح کرد: مباحث تبلیغاتی در این رابطه مورد بی توجهی قرار گرفته است، تبلیغ شعائر الهی یک وظیفه است و دستگاه‌ها نباید به دلیل تعطیلی و شیوع بیماری کرونا از انجام این اقدامات شانه خالی کنند.

بازگشایی مساجد و اقامه نماز در ادارات

وی همچنین به موضوع بازگشایی مساجد در استان بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و بیان داشت: همچنین باید نماز در ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، افزود: همچنین مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را می‌توان با توجه به تجربه شب‌های قدر در استان برگزار کرد، ما می‌توانیم با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی مراسمی را با هماهنگی استاندار و دستگاه‌های اجرایی متولی با حضور سازمان‌ها، ادارات و نهادها برگزار کنیم.

کد خبر 4938496

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان سالروز ارتحال امام خمینی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید