Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@19:13:33 GMT

تولید انبوه واکسن کرونای چین تا اواخر سال جاری

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۷۷۶

تولید انبوه واکسن کرونای چین تا اواخر سال جاری

به دنبال شیوع ویروس کرونا در جهان و مبتلا شدن میلیون‌ها نفر و جان باختن هزاران تن بر اثر ابتلا به این ویروس، بسیاری از دانشمندان و متخصصان دانشگاه‌های مختلف و معتبر جهانی در تلاشند تا راه درمانی برای آن بیابند. تاکنون ۱۱۵ کاندیدای واکسن کرونا در دنیا معرفی شده است که تنها تعداد معدودی از آن‌ها به تایید سازمان جهانی بهداشت رسیده که واکسن تولید شده کشور چین یکی از آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور تاکنون چند واکسن را به مرحله کارآزمایی بالینی برده و تا اندازه‌ای نتایج امیدوارکننده‌ای را کسب کرده است. در همین رابطه به تازگی کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی‌های چین از تولید انبوه واکسن کرونای ساخت این کشور تا اواخر سال جاری خبر داد.

طبق اظهارات مقامات چینی این واکسن محصول موسسه محصولات بیولوژیکی ووهان و پکن است و تا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. کارآزمایی بالینی این واکسن روی ۲ هزار نفر انجام شده و در حال حاضر وارد فاز دوم خود شده است. خط تولید موسسه تولیدات بیولوژیکی پکن ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ میلیون دلار را خواهد داشت.

در حال حاضر چین دارای پنج واکسن کروناست که به مرحله کارآزمایی بالینی رسیده‌اند، اما نمی‌توان در مورد اثربخشی هیچکدام اظهارنظر قطعی داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا چین درمان کرونا سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام از تداوم وزش باد تا اواخر وقت امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: شهروندان ایلامی از پارک خودرو در کنار تابلوهای تبلیغاتی و درختان شهر خودداری کنند.

احسان احمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: وزش باد شدید در استان ایلام به سازه‌های سبک و تابلوهای تبلیغاتی، و به درختان فرسوده خساراتی وارد کرده است.

وی افزود: شهروندان ایلامی از پارک خودرو در کنار تابلوهای تبلیغاتی و درختان شهر خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام با اشاره به تداوم بارش پراکنده باران تا اوایل هفته آینده، خاطرنشان کرد: هفته آینده شاهد افزایش دما در بیشتر نقاط استان ایلام خواهیم بود.

کد خبر 747537

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود