Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در بهشهر سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۱ پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. کشف ۴ کیلو و ۶۷۰ گرم مواد مخدر در آمل سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره قاچاق مواد مخدر در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی و در عملیاتی ضربتی متهمان را حین تردد در این محور با یک خودروی پراید دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی گفت: در بازرسی از خودروی متهمان ۳ کیلو ۱۸۰ گرم هرویین، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است. دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق در قائم شهر سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه بالا تجن، با بررسی میدانی، موفق به شناسایی ۲ سارق سیم برق در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ خادمی گفت: در یک عملیات ضربتی متهمان در حین سرقت دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

او با بیان این که متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۲۱ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اقرار کردند، اظهار داشت: این دو سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند. دستگیری سارق دوچرخه در ساری سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت:مأموران کلانتری ۱۴ معلم این فرماندهی حین گشت زنی در محدوده خیابان خیام فردی را در حین سرقت دوچرخه دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۵ فقره سرقت دوچرخه نیز اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل مرجع قضائی سوداگران مرگ فرمانده انتظامی شهرستان پس از تشکیل پرونده مواد مخدر فقره سرقت ۲ سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز