Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابراهیم محمد حسینی با بیان اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال جاری به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شده است، گفت: در مرحله اول سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که در آموزشگاه های سراسر استان برگزار شد، تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در رشته های مختلف قرآن، عترت و نماز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد و پس از آزمون های کتبی و شفاهی بیش از ۵۰ هزار دانش آموز به مرحله شهرستان راه یافتند کهحدود سه هزار نفر به مرحله منطقه ای راه پیدا کردند.

حجت الاسلام محمدحسینی ادامه داد: با شروع کرونا در اسفند ماه ۹۸ روند مسابقات مرحله استانی به صورت مقطعی متوقف شد که مطابق برنامه ریزی انجام شده این مسابقات در مرحله استانی به صورت غیر حضوری و مجازی، پس از اتمام امتحانات پایانی سال تحصیلی جاری دانش آموزان در تیرماه ۹۹ برگزار می گردد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: این مسابقات بر اساس شیوه نامه ارسالی در یازده رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی و حفظ ویژه، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، انشای نماز، اذان و هم خوانی و مدیحه سرایی برگزار می شود.

کد خبر 4938524

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان مسابقات قرآنی خبرگزاری مهر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا مشهد عترت و نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد ، با بیان اینکه طرح ملی نجات آب ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه است، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز، در ۳۳۹ مدرسه از ۱۴ منطقه استان یزد، در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: هفتمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس دوره اول متوسطه سراسر استان آغاز به کار کرد.

محجوبی همچنین ابراز کرد: با ابتکار سازمان جهاد دانشگاهی (مشاور طرح در استان) در هفتمین سال اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی شامل، برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین با موضوع آب، تهیه و طراحی ویدئو کلیپ‌های آموزشی، برگزاری مسابقات الکترونیکی از محتوای ویدئو کلیپ‌ها، برگزاری مسابقات سه رشته‌ای و رویداد سما (سپاس مادرانه آب) در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در ادامه با بیان اینکه همه مسابقات، موضوعات و محتوا‌های آموزشی با موضوع آب است، گفت: در مسابقات سه رشته عکاسی، نقاشی و تئاتر کاغذی، مجموع ۱۵۵۰ اثر از دانش آموزان ۳۳۹ مدرسه به دبیرخانه هفتمین دوره طرح نجات آب استان یزد ارسال شد که از این تعداد، ۱۳۲۰ اثر به مراحل پایانی راه یافتند.

محجوبی همچنین در پایان اظهار داشت: برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین از طرح ابتکاری استان یزد در این طرح ملی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب