Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:39:58 GMT

کاهش بودجه ورزش استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۲۱۰۶

کاهش بودجه ورزش استان کرمانشاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بااشاره به جهش قابل توجه زیرساخت‌های ورزش کرمانشاه در دو سال اخیر، گفت : طی این مدت تحول خوبی در حوزه ورزش استان اتفاق افتاد و توانستیم سرانه فضای ورزشی را افزایش دهیم.

او گفت : با وجود اینکه طی دو سال گذشته با بودجه مناسبی که در اختیار داشتیم، اقدامات خوبی در ورزش استان انجام شد، اما باتوجه به شیوع بیماری کرونا، تحریم‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. امسال بودجه دریافتی ما کاهش خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: براین اساس تلاش می‌کنیم تا برای اجرای پروژه‌های ورزشی استان از خیرین ورزش یار و بخش خصوصی کمک بگیریم، کما اینکه اواخر سال گذشته توانستیم از حمایت مالی خیرین استان برای احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی ورزشی در شهر کرمانشاه استفاده کنیم.

او ادامه داد: همچنین از هیات‌های ورزشی استان می‌خواهیم با توجه به کاهش بودجه امسال، سعی کنند کمتر از نظر مالی به اداره کل متکی باشند و بیشتر با جذب اسپانسر و منابع مالی روی پای خود بایستند.

رحیمی از افزایش حضور تیم‌های کرمانشاهی در لیگ‌های مختلف ورزشی هم خبرداد و گفت: امسال نیروی زمینی ارتش یک تیم وزنه برداری از کرمانشاه را راهی لیگ برتر خواهد کرد، همچنین با کمک یک اسپانسر بخش خصوصی بدنبال حضور یک تیم از فوتبال و والیبال استان در لیگ‌های دسته اول هستیم که امیدواریم محقق شود.

او گفت: ورزش کرمانشاه قابلیت‌های بسیار بالایی دارد و باید بتوانیم آن را بیش از پیش به ورزش ایران معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با مطلوب خواندن وضعیت کونگ فو در کرمانشاه، هیات کونگ فو را از باثبات‌ترین و منظم‌ترین هیات‌های ورزشی استان خواند و گفت: کونگ فو استان طی سال‌های گذشته بدور از حاشیه و اختلاف بین اعضای آن رشد خوبی داشته و قهرمانان بزرگی به ورزش استان تزریق کرده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی سرانه ورزشی ویروس کرونا ورزش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام سازمان حج، افرادی که در مرحله پیش زودتر مبلغ اعلام شده را واریز کرده بودند بر اساس اولویت به حج عمره مشرف خواهد شد.

وی افزود: در مرحله پیش که سهمیه مشخص شده برای اعزام به عمره اقدام کردند به دلیل وجود اختلافات سفر‌های عمره کنسل شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با کشور عربستان، تا پایان ماه شوال اعزام حج عمره انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ۲ کاروان متشکل از یک کاروان اهل سنت و یک کاروان تشیع از استان کرمانشاه به حج عمره مشرف می‌شوند.

کریمی خو ادامه داد: ظرفیت هر کاروان ۸۵ نفر در نظر گرفته شده که مجموع سهمیه اختصاص داده شده به استان کرمانشاه ۱۷۰ زائر مشخص شده.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، اعزام‌ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند