Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@00:18:58 GMT

دستگیری شیطان پرست سایبری در بابلسر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۲۲۰۴

دستگیری شیطان پرست سایبری در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری رمال و عامل تبلیغات گروه شیطان پرستی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با ایجاد صفحه‌ای در شبکه اجتماعی در امر تبلیغ شیطان پرستی و رمالی فعالیت می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس و استفاده از شگرد‌های خاص ماموران موفق شدند، متهم به رمالی را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: در بازرسی از محل اختفای متهم مقادیری تجهیزات رایانه‌ای حاوی محتوا‌های شیطان پرستی و رمالی به همراه مقادیری موادمخدر کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پایان با اشاره به اینکه برخی شبکه‌های اجتماعی خارجی در فضای مجازی با اهداف دین زدایی، حمله به مقدسات و ارزش‌های اسلامی طراحی شده اند، گفت: از والدین انتظار می‌رود تا نظارت و توجه بیشتری بر عملکرد فرزندان خود در استفاده از این گونه وب سایت‌ها داشته باشند.

/ باشگاه خبرنگاران 

دستگیری ۲ فالگیر در کاشان

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار که با استفاده از روش اسکیمر و کپی کارت‌های بانکی شهروندان اقدام به ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت شهروندی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حسابش در حالی که کارت بانکی نزد خودش بوده است، با توجه به حساسیت موضوع، بررسی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد از کارت بانکی مالباخته به روش اسکیمر کپی‌برداری و از آن در یک واحد صنفی طلافروشی به مبلغ زیادی خرید و استفاده غیر مجاز شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شناسایی متصدی این واحد صنفی در کمترین زمان ممکن تصریح کرد: در بررسی‌های هوشمندانه و فنی مشخص شد دو متهم با حضور در این طلافروشی و با کارت بانکی جعلی و کپی شده مالباخته، اقدام به خرید طلا کرده و به سرعت متواری شده‌اند.

سردار هاشمی فر ادامه داد: در نهایت با انجام اقدامات میدانی و تخصصی گسترده پلیسی، هر دو متهم در سطح یکی از بازارهای شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات به طور کامل هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیس از متهمان مشخص شد که این افراد به عنوان دست فروش در شهرهای مختلف حاضر می‌شدند و پس از کپی کارت‌های بانکی مشتریان خود از طریق اسکیمر، به شهرهای دیگر مراجعه و با استفاده از کارت‌های بانکی کپی شده و جعلی اقدام به خرید می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان تاکنون به انجام ۱۰۰ مورد کلاهبرداری با این روش به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند، اظهار داشت: تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 751579

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد