Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از وبدا، متن تکذیبیه وزارت بهداشت به شرح زیر است؛

مدیر عامل محترم خبرگزاری

احتراماً بازگشت به درج مصاحبه نماینده محترم مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی به تاریخ امروز یک شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ با تیتر «واعظی وزیر بهداشت را تهدید به استعفا کرده است»، نظر به اینکه موضوع فوق به هیچ وجه صحت نداشته و دقیقاً خلاف واقع است، مستدعی است نسبت به درج این تکذیبیه در آن خبرگزاری محترم اقدام لازم معمول گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین، جهت اطلاع اهالی محترم رسانه و افکار عمومی متذکر می گردد، برخلاف مطالب مندرج در مصاحبه مذکور و شایعاتی از این دست، همدلی، همراهی، حمایت و پشتیبانی پیوسته جناب آقای دکتر واعظی، رئیس محترم دفتر رئیس جمهوری، هفته گذشته تقدیر رسمی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ایشان را نیز در پی داشت.

مضافاً آنکه ارتباط عاطفی و صمیمانه وزیر محترم بهداشت و آقای دکتر واعظی به تصریح مکرر جناب آقای دکتر نمکی، مسبوق به سابقه سالیان متمادی است، لذا انتظار می رود دلسوزان نظام و خدمتگزاران ملت و میهن عزیز اسلامی در هرعرصه ای در راستای تحکیم همدلی و وفاق و پرهیز از هرگونه تشویش افکار عمومی از دامن زدن به شایعات و جعل اخبار بی پایه و اساس پرهیز نمایند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استعفای وزیر بهداشت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!

نام پزشک معالج بیرانوند به خاطر یک نقل قول و یک استوری اینستاگرامی امروز چندین بار در رسانه ها مطرح شد

طرفداری | پس از انتشار مصاحبه دکتر معالج بیرانوند در یک خبرگزاری و اعلام امکان بازگشت به میادین، شاهد انتشار یک استوری متناقض از صفحه اینستاگرامی این پزشک هستیم.

متن استوری منتشر شده در صفحه اینستاگرامی پزشک معالج بیرانوند بدین شرح است:

با توجه به معاینه ای که دکتر از دست آقای بیرانوند انجام دادند، اینکه چه زمانی می توانند بازی کنند بعد از تست عملکردی ایشان در زمین مشخص می شود. هرگونه خبری غیر از این صرفا سودجویی برخی افراد را در پی دارد!

البته این احتمال وجود دارد که صحبت های این پزشک واکنش باشگاه پرسپولیس را منجر شده باشد چرا که حضور یا غیبت علیرضا بیرانوند در بازی مقابل سپاهان، نکته ای نیست که سرخ ها بخواهند رقیب اصفهانی از آن مطلع باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد