Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:58:43 GMT

انتصابات جدید در شبکه دو/ راه اندازی گروه جدید در شبکه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۷۱۰

انتصابات جدید در شبکه دو/ راه اندازی گروه جدید در شبکه

مدیر شبکه دو سیما گفت: در راستای افزایش کارآمدی، قابلیت و اثربخشی در اصلی‌­ترین کاری که بر عهده ماست، یعنی برنامه­‌سازی، تحولات مدیریتی، بسط ساختاری، ایجاد متوازن و متناسب و به ضرورت گروه­‌های تازه در شبکه انجام داده ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، «محمدرضا جعفری جلوه» مدیر شبکه دو سیما گفت: در راستای افزایش کارآمدی، قابلیت و اثربخشی در اصلی‌­ترین کاری که بر عهده ماست، یعنی برنامه­‌سازی، تحولات مدیریتی، بسط ساختاری، ایجاد متوازن و متناسب و به ضرورت گروه­‌های تازه که نخستین اقدامات در این عرصه در آغاز زمستان ۹۸ پس از شرایطی که به واسطه فوت ناگهانی مدیر پخش وقت شبکه دو جناب آقای محسن کلاهدوز پدید آمد و مدیریت جدید پخش شبکه دو جناب آقای رحمان قهرمان­زاده مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی جوان و پرتلاشی که تجارب خود را در عرصه پخش و نظارت پیش­تر سپری کرده بود.

وی ادامه داد: در همین ایام و همزمان تغییر و تحولی در حیطه روابط عمومی شبکه دو داشتیم. جناب آقای سعید دیبایی که در این عرصه زحمت می‌­کشیدند، ادامه راه را با ما در کسوت مشاوره سپری می­‌کنند و سرکار خانم ندا عابد که از همکاران قدیم و پرتوان ما از گذشته  دور در این شبکه و دیگر شبکه‌ها بودند، مسئولیت مدیریت روابط عمومی شبکه را عهده‌دار شدند، ایشان البته همزمان مسئولیت پیام‌نمای شبکه را عهده‌­دار هستند.

جعفری جلوه تاکید کرد: پیام‌­نمای شبکه دو یکی از منحصربه‌فرد ترین و قابل‌ترین پیام‌نماهای سیما است و جالب است که بدانید در نظرسنجی‌هایی که از سوی روابط عمومی سازمان ارائه می‌شود، جزو معدود پیام‌نماهایی است که مخاطب نسبت به برنامه‌ها و بخش‌های ارائه شده در این پیام‌نما درخواست‌ها، تشکرها و مطالباتی دارد، به هر حال ایشان عهده‌دار روابط عمومی شبکه هم شدند و این مسئولیت را به خوبی دنبال می‌کنند.

وی اظهارداشت: با این تحولات و تغییرات ما وارد سال ۹۹ شدیم، اما نیاز شبکه به تحول به همین جا ختم نمی‌شد. این تغییرات می‌بایست در بخش‌های دیگری هم تداوم پیدا می­‌کرد. تحول در مدیریت تولید و فنی شبکه که در این عرصه با هماهنگی جناب آقای مهندس عظیمی رئیس محترم مرکز تولید و فنی سیما، جناب آقای مهندس محفوظی وارد حیطه مدیریت تولید و فنی شبکه دو شدند. تولید فنی در شبکه دو یکی از تولید فنی‌های مهم سیماست. به لحاظ اینکه شبکه دو یکی از مراکز اصلی تولید در سیما بعد از جام جم، به سبب وجود استودیوهای متعدد و امکانات و تجهیزات است و کسی که در این حیطه قرار می‌گیرد جایگاه خاصی را احراز می‌کند. ایشان جایگزین جناب آقای یداللهی که پیش از این عهده‌دار این فعالیت بودند، شده­‌اند. ضمن تشکر از جناب آقای یداللهی، به ایشان خیرمقدم می‌گوییم.

مدیر شبکه دو ادامه داد: تغییر دیگری که باید از آن یاد کنم ایجاد دوباره گروه معارف در شبکه دو است. اما در گذشته دورتر این گروه در شبکه وجود داشت. اما در مقطعی احساس شد که برنامه‌های این گروه می‌تواند در گروه اجتماعی و فرهنگی تجمیع بشود. امروز نیازهای شبکه، اقتضای این تجدید حیات را دارد و لذا ما دوباره گروه معارف اسلامی را در میان گروه‌های شبکه دو خواهیم داشت.

سرپرستی این گروه بر عهده جناب آقای محمد بی‌طرف از مشاوران مدیریت شبکه خواهد بود که سال‌هاست به نحوی نمایندگی شبکه در شورای معارف سیما را داشته‌­اند. بر این باید اضافه کنم تحولی را که در حال سپری کردن آن در گروه اجتماعی شبکه هستیم. امروز در شبکه یکی از پربارترین دوران‌های فعالیت در این گروه‌ را تجربه می‌کنیم. از جمله برنامه‌های متین و متنوعی که در این گروه شکل گرفته­‌اند، این درحالی است که در چند ماهه اخیر مدیریت گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه به صورت سرپرستی توسط مدیریت طرح و برنامه صورت پذیرفته است.

وی اظهارداشت: براساس این تجربه موفق ما بر آن شدیم که ایشان را زین پس در گروه اجتماعی متمرکز کنیم یعنی جناب آقای دکتر میدانچی حالا دیگر به نحو مؤثرتر مدیریت گروه اجتماعی را بر عهده خواهند داشت و کارها و برنامه‌­های خوبی که من در بخش اول اشاره کردم دنبال خواهند کرد. برنامه صبحگاهی و شبانگاهی «در انتهای الوند» و برنامه‌­های «شبگرد»، «با هم برای هم» و «مکث» که برخی تجربه­‌های رمضانی این گروه هستند. و طیفی دیگر از برنامه­‌های جدید و متفاوت همچون «ایرانیش» و «محاکات» که در دستور کار این گروه است و ان‌شاءالله دنبال خواهد شد. طبیعتا در طرح و برنامه شبکه نیز ما عزیز دیگری را در صحنه خواهیم دید و این هم خود از تغییرات و تحولات پیشاروی است.

جعفری جلوه افزد: تغییر و تحولی هم در گروه دانش و اقتصاد شبکه داشته‌­ایم. در این زمینه نیروی تازه واردی به صحنه مدیریت شبکه ورود خواهند کرد. جناب آقای رضا ابراهیمی که در کسوت تهیه کننده، مجری و برنامه­‌ساز، سالیان متمادی فعالیت­‌های خوبی در صدا و سیما داشته‌­اند و به لحاظ فنی و علمی هم تجربه­‌های خوبی را در حوزه فنی و نیز  کارشناسی مدیریت رسانه در دانشکده صدا و سیما سپری کرده‌­اند. و نشریه وزین علمی و فنی موج را سردبیری می­کنند. ایشان را ما در گروه دانش و اقتصاد خواهیم داشت. و همکارمان سرکار خانم محمدزاده هم در حیطه‌­های مکمل ما را همراهی خواهند کرد. و آخرالامر ایجاب می­‌کند که از انتصاب آقای ترابی یاد کنم که مدت­‌هاست به عنوان مشاور مدیریت شبکه مدیران و همکاران را همراهی می‌­کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه انتصاب مدیریت صدا و سیما گروه اجتماعی روابط عمومی جناب آقای بر عهده شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود

شهردار مشهد مقدس از راه‌اندازی سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف در مراسم امضای تفاهم‌نامه تشکیل دفتر همکاری مشترک دانشگاه فردوسی و شهرداری مشهد اظهار کرد: یک لحظه غفلت در شهر باعث نارضایتی و بحران می‌شود، مثلاً نشست یک خیابان در مشهد به سرعت رسانه‌ای می‌شود و همه پیگیر آن می‌شوند.

وی افزود: دانشگاه‌ها درگیر موضوعات شهری هستند و بهترین مکان برای اینکه علم به عمل برسد، مدیریت شهری است چرا که ویترین خدمات دولت است؛ امروز شهرداری مشهد بیش از ۴۰۰ خدمت به مردم ارائه می‌کند و این گستردگی کار مقداری مدیریت شهری را به سمت تصمیم لحظه‌ای می‌برد و اگر از قبل برای بحران فکر شده باشد، تصمیم هم لحظه‌ای و هم علمی خواهد بود.

قلندرشریف اضافه کرد: دانشگاه در این زمینه می‌توانند کمک کند و در کنار آن خلاقیت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، در این دوره مدیریت شهری دفتر خلاقیت در شهرداری تشکیل شد که کارهای خوبی نیز انجام شده است.

شهردار مشهد مقدس افزود: ارتباط مناسب بین خلاقیت با بدنه شهرداری، ظرفیت خوبی برای همکاری دانشگاه و شهرداری به وجود آورده و این همکاری تصمیم‌گیری برای مدیریت شهری را در موقعیت‌های مختلف آسان می‌کند.

وی با بیان اینکه تا امروز پژوهش‌های زیادی برای شهرداری انجام شده که عملیاتی نبوده است، گفت: اگر پایان‌نامه‌ها هدف‌دار باشند و در قالب موضوعات شناسایی شده تنظیم شوند، کار ما در شهرداری راحت‌تر خواهد شد.

قلندر شریف تصریح کرد: سامانه شمس برای شناسایی موضوعات شهرداری در حال راه‌اندازی است و همه مسائل شناسایی شده در آن ثبت می‌شود و ما هم از ایده‌ها برای حل آن‌ها استقبال می‌کنیم.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: امروز مشهد به‌عنوان دبیرخانه خلاقیت کلانشهرها تعیین شده و در حوزه هوشمندسازی و خلاقیت پیشرو است و در ارزیابی صورت گرفته رتبه اول کشور و سوم غرب آسیا در هوشمندسازی را داریم.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم تا همه فرآیندهای خدمات شهری آنلاین شود، یادآور شد: در حال حاضر جمع‌آوری پسماند خشک، مجوزهای حمل خاک، آتش‌نشانی و … هوشمند شده است و در آینده نزدیک هم پیش‌نویس پروانه ساختمانی در لحظه صادر خواهد شد.

قلندر شریف تاکید کرد: اگر در این حوزه‌ها سریع پیش نرویم عقب می‌مانیم و این مستلزم این است که ارتباط میان شهرداری و دانشگاه شکل بگیرد و پایان‌نامه‌ها کاربردی باشد، اگر علم با تجربیات عملیاتی شهرداری ترکیب شود در آموزش دانشگاه هم تأثیرگذار است و آن را تقویت می‌کند.

وی گفت: ٢٠ کار ویژه در مدیریت شهری استخراج شده و روی آن کار می‌شود، همکاری میان دانشگاه فردوسی و شهرداری مشهد را می‌توان از اینجا شروع کرد، با برقراری این همکاری دانشجویان می‌توانند تأثیرگذاری کارشان را ببینند و از طرف دیگر در شهرداری، هم هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند و هم کیفیت کار بالا می‌رود.

کد خبر 747677

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»