Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بجنورد برگزار می‌شود. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در جلسه برنامه‌ریزی مراسم سالگرد ارتحال راحل، اظهار داشت: در روزهای پیش رو به سالگرد ارتحال امامی می‌رسیم که دنیا به او افتخار می‌کند، بنابراین شایسته است با وجود شرایط کرونا، مراسم مناسبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیون کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) به درون کشور منتقل شدپاسخ امام خمینی(ره) به شبهه‌ها درباره زیارت قبور مطهر ائمه(ع)ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) در کردستان تشریح شد

وی با اشاره به تداوم شرایط کرونایی در کشور و استان، افزود: باید مراسمات انقلابی و مذهبی با رعایت مسائل و تذکرات بهداشتی برگزار شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در حال حاضر قهوه‌خانه‌ها، پاساژها و سایر اماکن بازگشایی شده ولی نماز جمعه‌ها همچنان تعطیل است، خاطرنشان کرد: شایسته است با وجود شرایط کرونا، مراسم شایسته‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل برگزار شود.

 یعقوبی ادامه داد: در شب‌های قدر مذهبی‌ها امتحان خوبی داده و نشان دادند که بهترین و مقیدترین افراد در رعایت این پروتکل‌ها هستند و مراسم را با پایبندی به مقررات بهداشتی برگزار کردند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: باید به زندگی کرونایی عادت کرده و خود را تطبیق دهیم؛ ازاین‌رو امسال مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با نظارت و رعایت شرایط مناسب حداکثر در مدت زمان یک ساعت برگزار شود.

وی افزود: در این مراسم که به‌صورت محوری در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود بعد از قرائت قرآن، مداحی برگزار شده و سپس مراسم به سخنان مقام معظم رهبری وصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: باید ضمن رعایت مسائل بهداشتی از محاصره بیرون آمده و به مسائل معنوی و انقلابی هم توجه کنیم.

وی تصریح کرد: برای برگزاری مراسم گرامیداشت پانزدهم خردادماه نیز نظرات و پیشنهادها در ستاد استانی مقابله با کرونا بررسی شده و بعد از تصویب برای اجرا ابلاغ می‌شود.

 یعقوبی گفت: در این شرایط، مجالس دینی و انقلابی به مردم انرژی می‌دهد و قدرت روحی آنها را بالاتر می‌برد؛ به‌گونه‌ای که آسیب روحی کرونا در آنها اثر کمتری خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در شرایط کرونایی زندگی و مراسم تعطیل نشود، اظهار کرد: در این راستا باید استاندارد کلی برای برگزاری مراسم انقلابی و مذهبی در استان تدوین شود تا با رعایت شرایط بهداشتی و مقررات موجود در مورد این مراسم تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/311/ ت

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس سالگرد ارتحال امام امام خمینی ره شرایط کرونا برگزار شود پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک

مراسم سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری از طرف خانواده و ستاد سالگرد آن شهید در مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی تهرانی به سخنرانی خواهد پرداخت.

زمان این مراسم پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک