Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  چهارمحال  وبختیاری  ، علی ملک پور ضمن تقدیر از مشارکت نیکوکاران در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در طول ماه مبارک رمضان بیان کرد: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند اما به علت بیماری، کهولت سن و سایر دلایل قادر به تأمین هزینه‌های زندگی و تحصیل آنها نیستند.
وی با اشاره به جذب ۵۸۳ حامی جدید برای ایتام و فرندان محسنین افزود: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان مراجعه کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه همچنین نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ پیامک کنند که در کوتاه‌ترین زمان مددکاران با آن‌ها تماس می‌گیرند ادامه داد: کمک‌های مالی حامیان به‌صورت مستقیم به ‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

48

کد خبر 1394256

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل محیط زیست استان گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.
در این مراسم راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام
  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی