Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد فدایی اظهار کرد: ۱۱ پروژه تعطیل اقتصاد مقاومتی در کرمان باید تعیین تکلیف شود. پروژه‌های تعطیل و عقب‌مانده اقتصاد مقاومتی حداکثر تا ۲۰ خردادماه فرصت دارند دلایل عقب‌ماندگی خود را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به صورت کتبی ارسال کنند تا تعیین تکلیف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: معین‌های اقتصادی استان ۳۹۷ پروژه با اعتبار ۹۰ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ اعلام کردند که پروژه‌های توسعه‌ای خودشان هم جزو این پروژه‌هاست.

فدایی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۷ پروژه تاکنون با سرمایه‌گذاری ۲۸۱ میلیارد تومان و اشتغال ۴ هزار و ۷۱۵ نفر تحقق پیدا کرده است. این پروژه‌ها جنبه معین اقتصادی و توسعه‌ای داشته و ربطی به پروژه‌های سرمایه‌گذاری خودشان ندارد.

استاندار کرمان گفت: دستگاه‌های اجرایی کرمان تا ۱۹ خردادماه جاری فرصت دارند تا برنامه خود در ارتباط با ۹ برنامه اجرایی برای سال ۹۹ را ارائه کنند.  ۲۸ پروژه نیپا، ۲۴ پروژه جهش تولید و ۱۷۷ پروژه جدید داریم که در مجموع ۲۱۹ پروژه است و پروژه‌های معین اقتصادی و پروژه‌های برش استانی هم به آنها اضافه می‌شود.

وی افزود: در جلسات آینده ستاد اقتصاد مقاومتی استان باید مشخص شود که هدف و اولویت ما در استان ارتقا و بهبود شاخص‌های اقتصادی استان یا رفع محرومیت و فقر در استان است.

کد خبر 516740 برچسب‌ها جهش تولید استان‌ کرمان اقتصاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جهش تولید استان کرمان اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز