Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال حسینی عصر روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی نیز به ارزش ۳.۵ میلیارد ریال با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری تامین و  به خانواده های نیازمند و مددجویان اهدا شد.

وی اظهار کرد: در ماه رمضان هم هفت هزار پرس غذای گرم به ارزش ۹۲۶ میلیون ریال تامین و بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه همچنین اضافه کرد: به مناسب  عیدسعید  فطر از طریق ۵۵ پایگاه در مساجد و مراکز نیکوکاری ۱۰۰ میلیون ریال زکات فطریه جمع آوری و با همکاری شورای زکات بین نیازمندان توزیع شد.

رییس کمیته امداد ابرکوه ، بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۸۰ دانش‌آموز و ۴۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت این نهاد هستند تصریح کرد: در سال ۹۹-۹۸ افزون بر ۲ میلیارد ریال صرف هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد شده است.

وی بابیان اینکه هزار و ۷۰۰ نفر خیر و حامی ایتام با این نهاد همکاری دارند ، افزود: این افراد حامی ۳۵۰ نفر از ایتام و محسنین هستند.

به گفته وی سال قبل در کنار خدمات ارایه شده به مددجویان ، این نهاد با پرداخت ۴۲ میلیارد ریال وام خوداشتغالی به ۱۰۷ نفر ، زمینه اشتغال ۱۷۰ نفر از آنان را در زمینه های کشاورزی، خدماتی، دامداری ، دامپروری و صن ایع دستی فراهم کرد.

هزار و  ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند شامل  ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد ابرکوه بهره‌مند هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه کمک های مردمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره ابرکوه کمک های مردمی کمیته امداد امام خمینی ره ابرکوه کمک های مردمی میلیارد ریال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی