Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز یکشنبه در دیدار با مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان اظهار داشت:آشنایی با حضرت مهدی (عج) و اعتقاد به ایشان مختص شیعیان نبوده و اهل سنت نیز به این حضرت اعتقاد دارند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: استفاده از نظر و نگاه علمای و اساتید اهل سنت در بیان اعتقاداتشان در مورد حضرت مهدی (عج)، تاثیر فراوانی برای ترویج فرهنگ مهدویت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی مهدویت، درون استانی و برون استانی با یک نظام مشخص و در یک فرآیند برنامه‌ریزی شده برگزار شود.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه گفت: ۲۰۵ مربی مهدویت در نقاط مختلف این استان در حال فعالیت در راستای ترویج فرهنگ مهدویت هستند.

حجت‌ الاسلام و المسلمین جواد طاهری افزود: طی سال گذشته با وجود برخی مشکلات، این اساتید در کلاس‌های مدارس حاضر و به ترویج فرهنگ مهدویت پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: با بهره گیری از توان و ظرفیت اساتید مهدویت هر صبح جمعه برنامه‌های مختلفی در صدا و سیمای سیستان و بلوچستان پخش می‌شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان ترویج فرهنگ مهدویت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان